Toon posts:

q17 dode pixel oplossing

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien mijn oorspronkelijke topic gesloten is, wil ik wel even de oplossing geven voor het probleem met een scherm met twee dode pixels. Ik heb een internationaal telefoonnummer gevonden, en na een kort gesprek heb ik te horen gekregen dat de monitor ingewisseld kan worden (vlgs mij wordt deze zelfs gebracht). Absoluut nog een pluspunt voor het erg goede Hyundai scherm.

soory voor de onduidelijkheid, ben een beetje :O

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2003 01:45 ]

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

Nou en nu weten we allemaal waar het precies om gaat! Beetje vage omschrijving en je mag op zn minst wel even melden welk topic het om gaat.

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif done

[ Voor 26% gewijzigd door M.I.G. op 06-09-2003 01:28 ]

Verwijderd

Inderdaad, nogal onvolledig.

Verwijderd

Hij bedoelt dat hyundai het niet zo nauw neemt met de garantie verklaring, want volgens deze worden ze pas ingeruild vanaf 3 dode pixels.

Ik heb mijn vroeger 19" crt q910 maarliefst 4 keer ingeruild omdat hij soms rare storingen gaf enz (niet altijd, dus moeilijk voor hen om te checken), ging allemaal zonder problemen, ik betwijfel of ze het allemaal kunne checken.

Mijn q17 heeft het één keer voorgehad dat het scherm aanging, maar de lichteen erachter niet (kun bureaublad lichtjes zien).
Nu dus mooi over 2 jaartjes zeggen dat er iets mis is, en je hebt een splinternieuwe ;)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ok, dat is positief, alleen niet cht een reden voor een topic. Ook deze dicht dus. Eventueel kanje zo'n garantiegeval wel melden in het TFT/Gamen topic :)

Dit topic is gesloten.