Call of duty demo + catalist 3.7 = flippend beeld.

Pagina: 1
Acties:

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
De demo van Call of Duty draaide hier perfect met de catalist 3.4 drivers en de configuratie zoals je in mijn sig ziet. Aangezien de demo erg cewl is ben ik er al flink verslaaft aan geraakt.

Error quote:
Ik heb nu echter de catalist 3.7 drivers geinstalleerd en nu krijg ik allerlei strepen in het beeld. Deze strepen flitsen etc. Ze zitten vast aan de bomen en muren van het spel. Ik heb mijn Radeon 9500 NP 64MB nu niet geoverclockt of software matig gemod naar 8 pipelines. Ook mijn processor en geheugen terug zetten op default snelheid helpt niet.
Ik heb dan ook het idee dat het aan de combinatie met catalist 3.7 drivers en call of duty ligt. Hebben jullie dezelfde problemen ? Weet iemand een oplossing ?

Ik draai Win XP home, service pack 1 geinst en alle updates van het net geinst.
Dus ook de nieuwste DirectX.
Verder gebruik ik de nieuwste drivers voor alle andere hardware.
Ik heb geprobeerd een screenshot te maken, maar deze is super donker. Er valt dan ook niets op te zien helaas.
3dmark 2001 / 2003 draaien prima. CS doet het ook goed.

[ Voor 7% gewijzigd door jhead22 op 05-09-2003 23:51 ]

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-01 23:29
Bug in Cat. 3.7 gok ik dan maar in combinatie met je radeon..... Ik heb ook trubs met mijn beeld icm een radeon 9500 (128Mb NP) maar dan werkt ie gewoon TOTAAL NIET goed. maakt niet uit welke drivers ik gebruik..

Volgens mij is et gewoon ook nog echt kinderziektes in et spel :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:35
Als ie wel goed draait met Catalyst 3.4 en niet met Catalyst 3.7 waarom ga je dan niet gewoon terug naar 3.4 als ik vragen mag? Of je kan Catalyst 3.5 en 3.6 proberen of die het misschien wel goed doen, maar het blijft bij mij een raadsel waarom je niet gewoon terug gaat naar een oudere driver :P

Als je niet weet hoe je terug moet gaan naar een vorige driver omdat je niet weet hoe je die nieuwe kan uinstalleren is dat heel makkelijk uit te leggen:
Je gaat naar Deze computer » Configuratiescherm » Software » Daar kan je ATI Display Driver en Control Panel uninstalleren.

Als je daarna opnieuw bent opgestart installeer je gewoon weer de oude(re) drivers :)

The devil is in the details.

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik kan idd zo terug naar een oudere driver. Maar als het even kan wil ik 3.7 blijven draaien natuurlijk.
ik had gehoopt op een patch of een instelling in Call of Duty waardoor het wel weer zal draaien. Maar het zal waarschijnlijk wel een bugje in het spel zijn.