Moederbord voor in een 19" rack

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• jeroendevries
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 00:07
Ik probeer het nogmaals,

BalusC heb je een hekel aan mij ofzo? Als je mijn post had gelezen dan had je hem niet gesloten.

Ik zoek een moederbord die onboard moet bevatten:

Lan 10/100
Raid ata 100 of 133
vga

Wie o wie weet welk moederbord ik moet hebben kan er nergens 1 vinden.

En geschikt is voor pentium 4

Ik heb dus al de bekende site's afgestruint ik zie ze wel voor socket a maar niet voor 478. Nou las ik ergens dat die moederborden niet bestaan omdat het zou conflicten met elkaar?

Kan iemand mij toch helpen?

Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced

Verwijderd

Past een gewoon ATX bord niet in een 19" rack :? Indien ja:

Asus: P4P800-VM
MSI: 865G Neo2
Epox, wat ouder bord: EP-GEA/+

In het kort: zoek dan naar borden met een i865G chipset (dualchannel), of een i845G chipset (singlechannel).

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2003 23:44 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

:D Nee, ik heb helemaal geen hekel aan jou.

Ontopic: wat staat er dan in de originele post, waardoor ik hem niet had hoeven sluiten :? Er staat daar enkel een moborequest in .. Je kan echt wel zelf de websites van de mobofabrikanten afstruinen, kost wat tijd dat wel, maar het is eigenlijk helemaal niet moeilijk :) Als je echt niks kunt vinden, dan is dat gewoon kwestie van pech hebben (of je moet slecht gezocht hebben).

Verder open je helemaal tegen de policy in een nieuw topic na een slotje. Je zit hier al zo lang, je zou het toch beter moeten weten? Zie dus de LA sticky ;)

Dit topic is gesloten.