Toon posts:

Asus SmartDoctor 2.76 geeft geen temperaturen weer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze geinstalleerd echter ik krijg niet een volledige versie maar een soort van uitgeklede versie. Zo kan ik niet mijn temperatuur, voltages etc. zien. Iemand enig idee hoe ik de volledige versie kan krijgen? Videokaart is een Asus v9950.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Heb je een deluxe versie van je kaart? Alleen die hebben afaik temperatuursensor erop. Check dat dus even :)

Verwijderd

Topicstarter
Via de advanced properties van mijn display driver zie ik wel een temperatuur staan. Zelf kan ik alleen via smartdoctor de klokfrequentie en geheugen frequentie instellen, meer niet :'(

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Heb je dan wel de goede versie gedownload ( :? ) en op de juiste manier geinstalleerd? Heb je niet ergens een optie 'uitgebreid' ofzo, bijvoorbeeld tijdens de installatie (ik gebruik het programma zelf niet, dus ik weet het niet)?

+ topictiteledit

[ Voor 5% gewijzigd door Pollewob op 05-09-2003 23:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon de laatste versie (ASUS SmartDoctor2 2.76) van de Asus site. In de help file bij het programma hebben ze het over een "minder uitgebreide" versie maar niet hoe je kunt switchen tussen versies of wat de vereisten zijn voor de volledige versie. Ik heb op alles geklikt waar ik op kon klikken maar helaas zonder resultaat.

Zucht, blijkbaar ondersteunt de kaart het toch niet, nog een keer geinstalleerd en kreeg deze melding (helemaal overheen gelezen omdat ik de installatie gewoon doorklikte met de next button):

Your VGA card's current status:
-- SmartDoctor only with overclocking and Smart Cooling:
Provides dynamically overclocking to auto strengthen graphic power.
User also can adjust clock speed by individual.

En van een duitse site:
ASUS liefert auch die V9950 mit dem SmartDoctor Tool aus, über die sich die Taktfrequenz der GPU und des Speichers anheben lässt. Ein Hardware-Monitoring über das sich Lüfterdrehzahl oder Spannung ablesen lässt, ist leider nicht verfügbar.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2003 23:33 ]

Verwijderd

Dit zelf heb ik ook met mijn asus 5900ultra en ook met me ti4200 ik weet zelf niet wat het probleem is.
Pagina: 1