Ik heb momenteel een logitch mx500, maar ik ben op zoek naar een andere muis.. is de ms Intellimouse Explorer 3.0 mischien wat?? (mayby de boomslang ofsow
) ik gebruik mn muis vooral voor counter-strike..
Mag ik vragen wat er mis is met je huidige mx500?
I love watercooling
hmm gewoon ben op zoek naar een betere muis
(als die er is
)
Neem gewoon een compaq draad muisje.. wat weten wij nou wat je wilt en wat jij goed vind. Met zo'n topic krijg je alleen reacties van "deze heb ik en die's goed" en "deze is beter vind ik" Daar heb je niks aan. Ga eens op zoek naar wat reviews, loop een winkel in en leg eens zo'n muis in je hand.
Mjah K heb zelf een logitech cordless optical mouse alleen omdat ik linkshandig ben. Is een goed muisje, maar wat heb jij hier aan?
Succes!
P.s. gebruik de search zoals al is verteld bij je 1e slotje
Mjah K heb zelf een logitech cordless optical mouse alleen omdat ik linkshandig ben. Is een goed muisje, maar wat heb jij hier aan?
Succes!
P.s. gebruik de search zoals al is verteld bij je 1e slotje
[ Voor 5% gewijzigd door Tentacle1 op 05-09-2003 22:43 ]
Define beternaps schreef op 05 september 2003 @ 22:41:
hmm gewoon ben op zoek naar een betere muis(als die er is
)
Ik ben van een Microsoft Explorer (eerste versie uit '99) overgestapt op een MX500 en kon niks beters vinden.
edit:
Beetje doelloze topic trouwens. Wat is er nou mis met die MX500? Of ben je er gewoon zo eentje die elke maand wat nieuws moet hebben? Hoe moeten wij dan voor jou bepalen wat beter is dan jouw muis? Is nogal persoonlijk enzo
Beetje doelloze topic trouwens. Wat is er nou mis met die MX500? Of ben je er gewoon zo eentje die elke maand wat nieuws moet hebben? Hoe moeten wij dan voor jou bepalen wat beter is dan jouw muis? Is nogal persoonlijk enzo
[ Voor 30% gewijzigd door Exirion op 05-09-2003 22:51 ]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
MX500 is behoorlijk nauwkeurig, dat is het probleem niet. Misschien ligt 'ie bij jou niet fijn in de hand? MS vorm verschilt nogal, dus wat dat betreft is de MS misschien geschikter voor jou?
tja. zoals je kan lezen, kan niemand je hier helpen omdat je zelf niet eens verteld wat je wilt. En je zit ook nog in het verkeerde subforum. Dit hoort in OH. dus hierbij slotje
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()