Ik heb dus het volgende probleem. Ik heb een Q-Tec 350 Watt voeding en die heeft het altijd gewoon gedaan.
Ik had deze voeding in mijn vorige systeem:
GigaByte 7ZXE
AMD Duron 1 Ghz
512 MB SDRAM PC133
IBM GXP180 80 GB
Nvidia Geforce MX440
Creative Soundblaster 5.1 Player
3x CD-X drives
4x 80x80 Coolermaster casefans.
En nu mijn nieuwere systeem problemen gaat vertonen ga ik mijzelf toch afvragen wat het nou precies aan de hand is. Ik heb het systeem helemaal uit elkaar gehad en weer stap voor stap opgebouwd. Het mocht niet baten wat het bleef.
Dan nu de nieuwe specs
ECS K7S5A Pro met LAN
AMD Athlon XP 2400+
256 MB Twinmos PC133
IBM GXP180 80 GB
Nvidia Geforce MX440
3x CD-X drives
Als ik me niet vergis trok de AMD Duron bijna net zoveel van mijn voeding als mijn huidige 2400+.
Het verschijnsel: Ik heb veel last van groen beeld...mijn monitor of videokaart is het absolute niet (heb ik getest). Geheugen heb ik ook getest en de processor is net nieuw dus het lijkt mij sterk dat die stuk is.
Dan blijf ik dus zitten met het moederbord of de voeding. Nou ben ik zelf aan het zoeken geweest naar een betere voeding en kwam uit op een Antec, Super-Flower, Zalman of Enermax. Zelf zie ik Super-Flower wel zitten.
Hebben jullie nog een idee wat het zou kunnen zijn?

Edit: Ik vergat nog erbij te vermelden dat de voeding HEEL erg warm is.
Ik had deze voeding in mijn vorige systeem:
GigaByte 7ZXE
AMD Duron 1 Ghz
512 MB SDRAM PC133
IBM GXP180 80 GB
Nvidia Geforce MX440
3x CD-X drives
En nu mijn nieuwere systeem problemen gaat vertonen ga ik mijzelf toch afvragen wat het nou precies aan de hand is. Ik heb het systeem helemaal uit elkaar gehad en weer stap voor stap opgebouwd. Het mocht niet baten wat het bleef.
Dan nu de nieuwe specs
ECS K7S5A Pro met LAN
AMD Athlon XP 2400+
256 MB Twinmos PC133
IBM GXP180 80 GB
Nvidia Geforce MX440
3x CD-X drives
Als ik me niet vergis trok de AMD Duron bijna net zoveel van mijn voeding als mijn huidige 2400+.
Het verschijnsel: Ik heb veel last van groen beeld...mijn monitor of videokaart is het absolute niet (heb ik getest). Geheugen heb ik ook getest en de processor is net nieuw dus het lijkt mij sterk dat die stuk is.
Dan blijf ik dus zitten met het moederbord of de voeding. Nou ben ik zelf aan het zoeken geweest naar een betere voeding en kwam uit op een Antec, Super-Flower, Zalman of Enermax. Zelf zie ik Super-Flower wel zitten.
Hebben jullie nog een idee wat het zou kunnen zijn?
Edit: Ik vergat nog erbij te vermelden dat de voeding HEEL erg warm is.
[ Voor 3% gewijzigd door vanke014 op 05-09-2003 22:31 ]