Toon posts:

Hp LAserjet 5N 'Waar de kilomterteller?'

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga dadelijk een 5N halen om 23:00. :P

Nu wou ik weten of je met een bepaalde code, het totaal aantal geprinte blz's kan aflezen? Want bij de meeste 2dehandse Hp's staat dat er nl bij.

Dus jongens graag een antwoord binnen nu en een half uur.
:7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2003 22:17 ]

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
En zelf heb je geprobeerd?!?
Ik neem aan:
Google, Got Search, en de website van de fabrikant?!?

Wat heb je al geprobeerd?!?

Edit:
Google: Misschien is dit wat...

[ Voor 35% gewijzigd door Brede P op 05-09-2003 22:21 ]

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-05 16:59

markvt

Peppi Cola

soms zit er echt een kilometer teller in zoals in een auto, iig in ons kopieer apparaat, maar die is van canon

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-05 16:35
wat dacht je van een testpagina van de printer(op de printer) afdrukken werkt bij de serie laserjet iig wel. weet alleen niet hoe je dat op die printer moet doen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een half uur geleden gebeld naar de verkoper. Dus zie je dat ik krapjes zit met de tijd. Ik heb tot nu toe enkel een sneltarthandleiding gevonden. Hier staat een self-test in beschreven.

Maar de antwoord op de 10 miljoen-gulden-vraag: "Wat is de code om de totaal afgedrukte blz's in zijn leven, af et lezen" heb ik nog niet gevonden!!

Verwijderd

Topicstarter
kevinp schreef op 05 september 2003 @ 22:20:
wat dacht je van een testpagina van de printer(op de printer) afdrukken werkt bij de serie laserjet iig wel. weet alleen niet hoe je dat op die printer moet doen.
Bedankt Kevin dan zal dat hem wel zijn. Dat hoop ik dadelijk tenminste! _/-\o_

• DTorro
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 04:28
http://h20000.www2.hp.com...?objectID=bpl02905#P2_234

op de pagina onder general printer information zou je dit moeten vinden

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-05 16:05
Bij de 5MP die ik heb: onderste knop een sec of 4 ingedrukt houden.

de 5N heeft geloof ik zo'n display: Dan in het TEST menu de test / demo printen.

Edit: check wel goed offie goed print: Fuser wil nog wel eens slijten. Maar goed, zo'n LJ5 kost ook de kop niet (50-75 eur?) dus da's wel te doen.

[ Voor 35% gewijzigd door DJSmiley op 05-09-2003 22:36 ]

Verwijderd

LOL dat dat kan wist ik niet, ik heb er ook wel belang bij eens kijken hoeveel KM onze laserjet heeft geprint :P

Sommige TV's hebben dit ook kan je zien hoeveel uur die gedraait heeft, vaak is dit alleen door dealers te zien.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-05 16:05
Verwijderd schreef op 05 september 2003 @ 22:39:
LOL dat dat kan wist ik niet, ik heb er ook wel belang bij eens kijken hoeveel KM onze laserjet heeft geprint :P

Sommige TV's hebben dit ook kan je zien hoeveel uur die gedraait heeft, vaak is dit alleen door dealers te zien.
Alle laserjets die ik heb/had hadden die optie.

Begonnen met een 4P, net vandaag weer eens opgeknapt.
Daarna een 5MP gehad, en ben nu bezig met een LJ4050. Meteen met duplex unit, netwerk en extra papierbak :)

Ach ja, overkill rulez, weet zelf ook niet wat ik met 3 laserjets moet, maar goed. Degene zonder display dus met drukknop, en met display vanuit het menu selecteerbaar.

Verwijderd

Idd, bij m'n laserjet 4si staat her op de selftest.

Verwijderd

Bij de laserjet 5 is het in het menu te vinden bij self test en anders config pagina

Verwijderd

Topicstarter
8) BEdankt jongens, hij zat op de test-afdruk pagina's. Nu misschien een stomme-noob vraag. :*)

Is het goed om de laserprinter uit te zetten door behulp van die uitknop. Ik bedoel dat je dan niet hetzelfde verhaal krijgt als bij een inkjetprinter, waarbij de printkop in het midden blijft. Waardoor hij uitdroogt? :? Of moet ik eerst een handeling verrichten voordat ik dat knop gebruik?

haha ik weet het is een domme vraag

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2003 00:07 ]

Verwijderd

"Uitknop" :) Hoe wou je 'm dan uitzetten? Stekker er uit geeft hetzelfde effect ;)

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10-2025
Verwijderd schreef op 08 September 2003 @ 00:04:
8) BEdankt jongens, hij zat op de test-afdruk pagina's. Nu misschien een stomme-noob vraag. :*)

Is het goed om de laserprinter uit te zetten door behulp van die uitknop. Ik bedoel dat je dan niet hetzelfde verhaal krijgt als bij een inkjetprinter, waarbij de printkop in het midden blijft. Waardoor hij uitdroogt? :? Of moet ik eerst een handeling verrichten voordat ik dat knop gebruik?

haha ik weet het is een domme vraag
Ik heb anders nog nooit toner gezien dat uitdroogd :+ En een laserprinter heeft toch zowieso geen bewegende kop :)
Pagina: 1