Toon posts:

Laptop TV- uitgang

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Thinkpad T20 die ogenschijnlijk een TV out uitgang heeft, ik weet alleen niet wat voor kabel ik daarvoor nodig heb. Herkent iemand dit? (zie pic.)

Ik dacht dat het een ‘gewone’ S-Video kabel was, ik heb daarvan 1 liggen van bandridge maar die is er niet op te krijgen…………

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/sout.jpg

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Het lijkt een S-Video uitgang, maar dat is het inderdaad niet.
Er zijn van die verloopjes, die ook bij de NVidia kaarten geleverd werden.
Ongeveer 10 cm lang, met aan de ene kant zo'n 7-pins S-Video plug, en aan de andere kant een Tulp (cinch) plugje. Misschien zou je eens moeten kijken bij de lokale computerboer of ze daar een dergelijk kabeltje over hebben, of dat je hem kan lenen van een kennis ofzo...

[ Voor 25% gewijzigd door Brede P op 05-09-2003 22:09 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dit is een 7 pins S-video aansluiting. een 4 pins moet er gewoon inkunnen overigens. Ik gebruik namelijk dezelfde voor mijn TVout met een 4 pins kabel :)

het verloopje waar BredeP het over heeft heb je niet eens nodig.

Verwijderd

Topicstarter
....thx voor de antwoorden guys, ik heb het zojuist geprobeerd. Tot mijn verbazing kwam er wel een signaal maar dat was alleen in zwart/wit ?! Ik heb instellingen gewijzigd maar het blijft zwart/wit zelfs als je de kleur regelaars wijzigt...

Herkent iemand dit?

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Verwijderd schreef op 07 September 2003 @ 19:35:
....thx voor de antwoorden guys, ik heb het zojuist geprobeerd. Tot mijn verbazing kwam er wel een signaal maar dat was alleen in zwart/wit ?! Ik heb instellingen gewijzigd maar het blijft zwart/wit zelfs als je de kleur regelaars wijzigt...

Herkent iemand dit?
ja, dit herken ik!

lees de grote TV-out FAQ maar eens, daar staat heel veel over zwart wit!

De grote tv-out FAQ

[ Voor 8% gewijzigd door j-w op 07-09-2003 19:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
Merci, will do so ~!

Verwijderd

Je moet dan even zo s-vide adapter naar compsite kopen ¬_o.
Pagina: 1