Philips CDRW400 kan niet flashen.

Pagina: 1
Acties:

• Anubis801
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-12-2025
Ik wil een oude Philips brander flashen met de "ph2a9422.bin" maar de brander wordt niet erkend als een philips door de flash utility. Ook in de bios wordt de brander niet als een philips erkend maar als een "CD-RW 400"
De belagrijkste reden dat ik hem wil flashen is dat hij nu de nieuwste CD-RW niet erkent. CD-RW waar dus 4X - 10X op staat werken niet. Ik heb een oude 4X CD-RW toevallig nog liggen en die werkt.
Wie weet een oplossing hiervoor om een manier om die nieuwe firmware erop tezetten?

=/\= System Status =/\=

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

Mmm, het is een behoorlijk oude brander en..het is mogelijk dat hij "op" is.
En tja...high speed CD-RW's....branden niet zo lekker in oudere branders...

Het MAKKELIJKSTE dat je kan doen is een nieuwe goede brander te kopen, maar...misschien wil je dit niet...dan moet je gewoon 4x CD-rw's blijven gebruiken!

Maar het is wel gek dat hij niet als Philips brander wordt herkend.

....misschien heb ik nog wel een oude philips brander voor je liggen als het bijvoorbeeld toch voor een oud pc-tjes. Is, heb hier een PCRW800 die....zich totaal verveelt in een afgetrapt bijservertje.

There is no place like ::1

• Anubis801
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-12-2025
swampy schreef op 06 September 2003 @ 04:40:
Mmm, het is een behoorlijk oude brander en..het is mogelijk dat hij "op" is.
En tja...high speed CD-RW's....branden niet zo lekker in oudere branders...

Het MAKKELIJKSTE dat je kan doen is een nieuwe goede brander te kopen, maar...misschien wil je dit niet...dan moet je gewoon 4x CD-rw's blijven gebruiken!

Maar het is wel gek dat hij niet als Philips brander wordt herkend.

....misschien heb ik nog wel een oude philips brander voor je liggen als het bijvoorbeeld toch voor een oud pc-tjes. Is, heb hier een PCRW800 die....zich totaal verveelt in een afgetrapt bijservertje.
Die oude brander gaat naar mijn kleine broertje (ikzelf heb een mooi LG Combo 48x24x48x16) en het probleem is dat die oude CD-RW moeilijk te vinden zijn.

Ik heb hier een Goed werkend AOpen DVD speler als je wilt kunnen we ruilen.

=/\= System Status =/\=

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

Anubis801 schreef op 06 September 2003 @ 10:44:
[...]

Die oude brander gaat naar mijn kleine broertje (ikzelf heb een mooi LG Combo 48x24x48x16) en het probleem is dat die oude CD-RW moeilijk te vinden zijn.

Ik heb hier een Goed werkend AOpen DVD speler als je wilt kunnen we ruilen.
Hoef niets voor de brander hoor....natuurlijk is het opsturen naar je wel voor jou rekening. Maar als je toch iets wil geven ervoor, zend gewoon een anzichtkaart :)

We regelen het wel, mijn email address is minorxml@yahoo.co.uk

There is no place like ::1

• Angels2
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03-2025
Zelfs met een update gaat ie niet op die HighSpeed CDRw schrijven. Deze brander kan enkel Low speed CDRWs beschrijven. Schrijven op HighSPeed CDRWs is pas veel later gekomen en vereist een hele andere manier van schrjiven die niet in deze brander zit.

Zie ook het logo dat op het frontje staat.