dual sim

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:52
Ik heb een siemens c35i en een kpn abbo. Nu zag ik een goedkoop dutchtone abbo, maar dat abbo heeft geen bereik waar mijn ouders wonen (althans nauwlijks), maar daar ben ik toch alleen in het weekend. Ik zag bij www.mobiline.nl een accudeksel waar 2 simkaarten in kunnen. Hoe werkt zoiets? :? Kan ik dan gewoon met dutchtone bellen en kun je dan tegelijkertijd op beide nummers gebeld worden, want ik wil graag beide nummers houden.

30x sf175s + gw5000-dt op oost

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:58

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Heb je een driect linkje naar dat deskeltje ..?
Kan hem op de site niet vinden, en het klinkt nl. wel interressant ..

ThX
Koffie

Braaikamer - Smoke&BBQ

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:52
staat op die site bij siemens telefoon en dan een van die rubrieken, volgens mij batterijen.

30x sf175s + gw5000-dt op oost

Verwijderd

je kan alleen switchen tussen 2 sim kaarten..
moet je je phone aan en uit zetten gaat ie switchen naar de ene en dan weer uit en aan gaat ie naar die andere.. heb ik gehoord van een vriend..... weet niet zeker..

Verwijderd

Ja, klopt. Als je je telefoon uitzet, en dan weer aan, dan krijg je de andere sim...

Niet echt handig dus, als je op beide nummers bereikbaar wilt zijn...

Verwijderd

Hoe weten jullie dat? Hij is denk niet van Siemens want op hun site kan ik niks vinden.

• Richard
  • Laatst online: 22:00

Richard

Kuru Kuru Kururin

Nou, ik heb ze weleens gezien hoor, en het is inderdaad: "Telefoon aan is SIM 1, telefoon uit en weer aan is SIM 2"

Als ik URL weer heb, zal ik 'm hier posten, maar heb 'm nog nooit voor een C35 gezien, maar wel voor Nokia's!

20*350ZO45°

Verwijderd

www.stuntprijzen.net/dual.html

maar hier zie ik je siemens niet bij staan ...

• Richard
  • Laatst online: 22:00

Richard

Kuru Kuru Kururin

Precies, dat was die URL!

20*350ZO45°

Verwijderd

De url!:

http://www.mobiline.nl/webz/www.mobiline.nl/internetshop_products.asp?mode=selected&prodgroup=86300&prodtype=10&maingroup=200

het is wel stoer zo'n ding!
jammer dat je steeds je telefoon uit en dan weer aan moet zetten :(

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 21:02

schizofreen

ik & jij

Kun je die dual sim "blokjes" ook los kopen zodat je die zelf in je GSM stopt?

Ik heb zelf een 3310 maar als ik een dualsim wil moet ik het hele achterkapje vervangen en ik heb pas een nieuwe (vesius red :9)

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

• olafhartong
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-02 08:41

olafhartong

Erm...

Dr komt nog dit jaar ene nieuw merk telefoons op de markt (ja ook in nedeland) die ook een dual sim supporten (alle 2 tegelijk) je hebt dan gewoon een zakelijke en een prive telefoonlijst en je ziet op je display op welke lijn je word gebeld...ik heb hem al mogen gebruiken en het is een heel lekker toestel net als de andere die ze gaan uitbrengen trouwens... www.benefon.com/eng/frameset/frameset.asp

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op donderdag 29 maart 2001 03:04 schreef Wez_db het volgende:
Dr komt nog dit jaar ene nieuw merk telefoons op de markt (ja ook in nedeland) die ook een dual sim supporten (alle 2 tegelijk) je hebt dan gewoon een zakelijke en een prive telefoonlijst en je ziet op je display op welke lijn je word gebeld...ik heb hem al mogen gebruiken en het is een heel lekker toestel net als de andere die ze gaan uitbrengen trouwens... www.benefon.com/eng/frameset/frameset.asp
De toestellen die ik op de bovenstaande link hebben gezien, vond ik nou niet echt mooi, om niet te zeggen lelijk. Maar qua functies zit het volgens mij allemaal wel goed.

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 21:02

schizofreen

ik & jij

Op woensdag 28 maart 2001 10:43 schreef schizofreen het volgende:
Kun je die dual sim "blokjes" ook los kopen zodat je die zelf in je GSM stopt?

Ik heb zelf een 3310 maar als ik een dualsim wil moet ik het hele achterkapje vervangen en ik heb pas een nieuwe (vesius red :9)
^^
* schizofreen >:)

iemand?

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

even een kick, beetje zonde om weer een nieuw topic er voor te openen. Ik heb nl. nog een extra vraagj bij het verhaal over dualsims. Is een dual sim ook mogelijk op een telefoon met een simlock, of kan dit niet?

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Nee, dat kan niet, of het moeten twee sims zijn van hetzelfde netwerk (d8 ik hè) :)

T.net gallery | V&A ads

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Op donderdag 18 april 2002 15:05 schreef Juniorrules het volgende:
Nee, dat kan niet, of het moeten twee sims zijn van hetzelfde netwerk (d8 ik hè) :)
hmm, da's dan weer behoorlijk jammer, dan moet ik mijn nieuwe nokia maar ff unlocken...

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Pagina: 1