Toon posts:

[XP] gedeeltelijke her-installatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet wel dat je met bijvoorbeeld Windows 98 of ME een soort nieuwe installatie over je huidige 98 of ME heen kan gooien, zodat belangrijke onderdelen opnieuw geinstalleerd worden. Kan dit bij Windows XP ook? Ik heb nl niet zo'n zin om alles opnieuw te installeren, het gaat namelijk om een foutje met Windows Media Player, die normaal nooit voor problemen zorgt maar nu pertinent weigert en voortdurend vastloopt. Windows Media Player her installeren gaat ook voor geen meter.

Vraag dus: Kan ik die via Windows XP install opnieuw (gedeeltelijk) er op zetten?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
nee, een dergelijke vraag is al meerdere malen langsgekomen - al dan niet met afgebroken installaties -, dat gaat dus niet :)

Verwijderd

Topicstarter
Hmmmz kon m niet vinden met behulp van search.
Wat is dan de meest wijze oplossing met dit Windows Media Player? (Alternatief hiervoor is niet echt acceptabel, zoals WinAMP, want ik wil het gewoon lekker simpel geïntegreerd hebben, en best wel veel programma's die ik wil gebruiken draaien met behulp van WMP)

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 21:34:
Hmmmz kon m niet vinden met behulp van search.
Wat is dan de meest wijze oplossing met dit Windows Media Player? (Alternatief hiervoor is niet echt acceptabel, zoals WinAMP, want ik wil het gewoon lekker simpel geïntegreerd hebben, en best wel veel programma's die ik wil gebruiken draaien met behulp van WMP)
Waarom installeer je niet alleen WMP? Of heb je dat al geprobeerd?

weet niet of dat voldoende is hoor.

Niet helemaal goed gelezen :o

[ Voor 5% gewijzigd door Br@m op 05-09-2003 21:42 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik geprobeerd, maar ik heb WMP9 geinstalled, en die wil er nu dus NO way vanaf. Mocht je daar een tip voor hebben (heb het hele forum al afgezocht en niets gevonden dat tot een oplossing leidde) dan is die suggestie welkom :)

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga het nu maar even proberen met de functie upgrade, misschien dat dat wat vruchtenafwerpt

Microsoft omzeilt mijn vraag of Windows Media Player ge-uninstalled kan worden :S de lijers.

Verwijderd

Topicstarter
En die werpt zeker vruchten af. Ik heb nu weer de oude originele WMP nr zoveel. Wat nog meer erg grappig is is dat het probleem gewoon blijft bestaan. Onder Windows 2000 op deze computer gaf WMP geen problemen, integendeel. Kan dit iets zijn met deze PC icm XP? Gretverderrie, niet leuk! Niet eerlijk. Maar wel oude WMP terug!

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:25
Probeer eens.
start -> uitvoeren -> restore.
Dan terug naar een datum voor je wmp gek begon te doen.
Pagina: 1