Avond tweakers,
ik zit met een rottig probleem... ik krijg GRPS Debitel (op kpn netwerk) niet ingesteld, ik heb de site al raad gepleegd, maar wat ik ook doe, ik krijg het niet ingesteld!
Heeft iemand ervaring of informatie met het GOED/CORRECT instellen van GPRS op de volgende toestellen:
Siemens SL55
en Nokia 7210
Onderstaand: de email naar Klantenservice:
Patrick
ik zit met een rottig probleem... ik krijg GRPS Debitel (op kpn netwerk) niet ingesteld, ik heb de site al raad gepleegd, maar wat ik ook doe, ik krijg het niet ingesteld!
Heeft iemand ervaring of informatie met het GOED/CORRECT instellen van GPRS op de volgende toestellen:
Siemens SL55
en Nokia 7210
Onderstaand: de email naar Klantenservice:
Bij voorbaat dank,TEN EERSTE: Ik bel vandaag 05-09-2003 de tijd: 20.15 naar het nummer 0900-debitel, openingstijden 08.00-21.00! Ik wil dus nu eindelijk weten hoe ik GPRS in kan stellen...
Ik heb 2 toestellen: een SL55 en een 7210 beide met GPRS mid. Maar ik krijg deze telefoons OP GEEN MOGELIJKHEID ingesteld!!! Jullie hebben een email beloofd maar reeds niet ontvangen... ik kan nu al 3 maanden geen gebruik meer maken van GPRS!!! dit vind ik een kwalijke zaak, ook bij het filiaal in Uden van DebiTel word ik steeds van het kastje naar de muur gestuurd.
Ik wil dus nu eindelijk weten hoe het ingesteld moet worden, ik moet nu noodgedwongen SMSJES sturen waar ik eigenlijk met een (KOSTENLOZE) email voldoende had gehad! Het is voor mijn vriendin en voor mij, zodat wij niet steeds dure smsjes moeten versturen naar elkaar om elkaar toch te kunnen spreken... 90% van mijn smsjes gaan naar nummer ********** (mijn andere nummer) en andersom is het het zelfde...
Nu wil ik dus eindelijk weten hoe ik het ingesteld krijg, ook vind ik dat jullie filialen veelste weinig weten over GPRS!!!
En ik vind het al helemaal raar dat jullie Klantenservice is gesloten om 20.15!!!
ZOUDEN JULLIE MIJ ZO SPOEDIG MOGELIJK KUNNEN HELPEN!!!
EEN TOTAAL NIET TEVREDEN KLANT!
Hoogachtend,
Patrick
edit:
Korakal: 'k heb even de layout gered
Korakal: 'k heb even de layout gered
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2003 20:47 ]