Wil in mijn 5,25 inch bay frontje een schakelaar maken om mijn kamerlicht uit te doen.
Maar hoe maak ik daar een schakeling in??
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Heb jij licht op je kamer branden dan?Op vrijdag 01 december 2000 15:17 schreef jordyb het volgende:
Wil in mijn 5,25 inch bay frontje een schakelaar maken om mijn kamerlicht uit te doen.
Wie zegt dat ik het ga doen. Het is wel voor mij.Op vrijdag 01 december 2000 15:21 schreef Deleon het volgende:
Je wil dus ZELF een schakelaar maken terwijl (uit je opmerkingen afgeleid) je geen fl*kker van electronica weet?
Ik zou't maar niet doen als ik jou was
Dank uOp vrijdag 01 december 2000 15:23 schreef Snijkoek het volgende:
Je gaat naar de gamma, koopt een schakelaar en een stuk geisoleerd draad. De draad laat je via de achterkant van de pc naar de bay gaan. Daar zaag je een stuk uit, en je doet er zoe'n gele pvc stroomdoos achter. Kit je schakelaar erop, aansluiten. Vervolgens schakel je de schakelaar door middel van een hotel schakeling aan je reguliere schakelaar. Kan je het licht met beide schakelaars aan en uit doen...
Heje een STEREO-HD????Op vrijdag 01 december 2000 15:37 schreef jordyb het volgende:
Stereo ledjes voor mijn HDD's erin (10 ledjes op een rij).
Verwijderd
And The Only One
Verwijderd
HAHA electronika. Snap er o,o van. Nee die ledjes die maakt Thrilithium voor me. En 1 ledje kan ik zelf wel vervangen.Op vrijdag 01 december 2000 21:25 schreef wfvn het volgende:
[..]
Heje een STEREO-HD????
Los daarvan: Als ik je commentaar zo lees, moet ik aansluiten bij een andere gast op dit forum.... Ga alsjeblieft niet aan het kloten met 230 Volt... Zo te zien heje nou niet echt veel handigheid en kennis van elektronica.... weet je wel eens wat een hotelschakeling is, en hoe die te maken?????
Tja daarom wil ik ook achterin een connectie maken die ik makkelijk los kan maken. Voor lan party's. Maar dit zal wel klote gaan.Op vrijdag 01 december 2000 23:06 schreef qmaster het volgende:
Waarom zou je zoiets willen doen?
Lichaamsbeweging is ook belangrijk... Sta zo af en toe eens op om naar het lichtknopje te lopen.
Verder, dan heb je een schakelaar in je kast en dan wil je je kast verplaatsen of meenemen naar een lanparty.... Ohnee kan niet zit vast aan een draad.....
Hmm.... vreemd idee...
Verwijderd
And The Only One
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.