VERMOEDEN GROF STATUSMISBRUIK

Pagina: 1
Acties:

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Hier dus

Ik meld eerst dat er een nieuwe ATI radeon aangeboden wordt (voor f500,-). Kaj meldt vervolgens dat ie getrasht is. Kijk ik weer eens, staat er weer een ATI radeon, maar nu voor f550,-. Ik een nieuw topic typen en controleren of de oude echt getrasht is. Wat gebeurt er? Ik kom op de nieuwe aanbieding via de oude link! Ik nog een keer doen, voor de zekerheid en_weer_dezelfde kaart, alleen nu met een ander textje en 50 gulden er bij op.

Dit stinkt vinnik....

ieeeepppppp :P

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Ik heb al je links bekeken en snap er niet echt veel bvan. Maarreh dat je via een oude link ergens komt zou toch kunnen komen doordat het oude leeggemaakte veldje in de dbase nu gevuld is door een nieuwe?
Kun je het iets meer uitleggen maybe?

En is Xentor Kaj.?

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Bij eerdere getrashte aanbiedingen kreeg ik een tweakers.net schermpje dat zei dat de link die ik zocht niet beschikbaar was en veel succes toegewenst met verder zoeken namens de t.net staf. Dat opvullen lijkt me dus niet waarschijnlijk.

Hier was dat niet het geval. Degene die dezelfde kaart aanbood als er eerst stond was ook de aanbieder van de kaart die ik als eerste aangemerkt had als fout. (weet ik 99% zeker) Alleen was nu de aanbieding veranderd (dus de text en niet het artikel, beide gingen over ATI RAdeon 32MB DDR) en de prijs verhoogd.
Dit kort na een postje van Kaj dat hij hem getrasht had.

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 14:07

AntonT

One Ton!

Ik denk dat het meevalt.

Deze advertentie is op dit moment de laatste uit het totale aanbod. Als je de laatste verwijdert zorgt de auto_increment ervoor dat ie weer hetzelfde ID pakt. Omdat Xentor waarschijnlijk opnieuw heeft gepost lijkt mij de oplossing hem ff te mailen en de posting opnieuw te trashen. Dit doe ik nadat ik deze post heb geplaatst.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

A) Ik ben geen verkoper meer (ik ben alleen te lui om m'n profile aan te passen)
B) Ik ben Xentor NIET (waarom zou ik?:?)
C) Ik heb dat jonk al gemaild met een waarschuwing, maybe dattie naar aanleiding daarvan opnieuw z'n dingetje gepost heeft
D) Die auto_increment is voor 99.9% de hoofdschuldige in deze zaak, want ik weet 100% zeker dat ik het ding getrasht heb.

Duidelijk?

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Nu is hij TEAB.
Alleen wel met een nieuwe link.

Toch blijf ik het vaag vinden. Iedere keer als ik iets post verandert die aanbieding. Maar van de adjes hoor ik weinig.

Bovendien: Toen ik de eerste melding gaf was de post absoluut niet de laatst geplaatste in het rijtje. Er stonden er toen al een stuk of wat boven.

Ik zou het wel netjes vinden als Kaj hier ook effe in post.

Kaj?

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Kennelijk is vriend (:?) Xentor een uithoudingswedstrijdje gestart...

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik heb hem -weer- getrasht...
ik log nu uit, en doe er twee uur over om thuis te komen.
Als er in die tussentijd weer gepost word, weet je zeker dat ik het _niet_ ben... maar als je ff nadenkt, weet je sowiso al dat ik het niet ben...

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Kaj. is Lief! O+

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Kep weer een nieuwe gevonden
Deze dus Niet van Xentor, ook geen videokaart

En Kai, als jij het echt niet bent heb ik niks gezegd, maar het ging zo raar en parallel dat ik sterke verdenkingen kreeg.
Ik bedoel: Ik post, jij meld dat er iets verwijderd is, vervolgens staat er op dezelfde link dezelfde aanbieder met dezelfde kaart alleen een andere prijs.
In je profiel staat onder andere dat jij verkoper bent (ik neem aan dat dat met computerspul is, gezien wat er verder bij staat). Dus er_zijn_gewoon nogal wat connecties.

Als Xentor post binnen twee uur ben jij vrij gesproken. Doet ie dat niet, dan weet je niks meer dan dat hij niet gepost heeft. Zijn we dus geen steek verder. Voor hetzelfde geld wacht hij twee en een half uur voor hij weer post om jou zwart te maken of zo.

Niemand is schuldig totdat er iets bewezen is, dus wat mij betreft ben je ook nog niet schuldig. Wel een tikkie verdacht. (Kan er niks aan doen. Kun je je in mijn standpunt vinden?)

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Xentor heeft hier ook geheugen aangeboden.

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
[hier stond eerst iets wat voor een andere thread bedoeld was]

Maar wat ik dus zeggen wilde: Zou ik misschien iets van een zoekfunctie overhandigd kunnen krijgen om de V&A in de gaten te houden?

Ik zou graag binnen v&a op username willen zoeken. Als ik dan 1 verdachte advertentie vindt, kan ik gelijk kijken wat zo'n figuur nog meer gepost heeft. Scheelt mij behoorlijk wat tijd bij het doorzoeken van alle postjes daar.

Ik ben nu al vaak bezig om die rubriek grondig door te spitten, maar niet zo ervaren met scripten dat ik zelf wat in elkaar zou kunnen klussen. Ik wil het wel vrijwillig doen, dus zonder betaling zoals de adjes krijgen. Maar ik zou er wel een beetje hulp bij willen.

Dat moet te regelen zijn, toch?

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:55

Jaymz

Keep on moving !

VROEM! for Adje ! ;)

edit:

Jij je zin

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Als ik een nieuwe status krijg op t.net wordt het vroem! for adje denk ik :7

edit:

bedankt

En hup! poging vier.

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Richy heeft ook een handeltje.

Ik zou ook bij de weg wel op 06 nummers willen zoeken en vergelijken. Sommige winkels adverteren ook met 06 nummers. Wie weet filter ik er zo nog meer uit.

Oh ja, hawks verkoopt ook CD's.

ps, wat ben ik opeens opvallend fanatiek he? :P

computersales heeft er ook een handje van.

fred01 probeert ook bij te verdienen

En nu ga ik eindelijk mijn kleren in de was gooien en dan rennen naar mijn werk.

Verwijderd

/me heeft ook ff de bezem erdoorheen gehaald :). Maareeuuhh vroem, je moet niet teveel oude }:O }:O uit de sloot halen! ;)

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

En? Ben ik onschuldig?:?
* Kaj. dacht toch van wel...

En nee, gek genoeg verkopen we geen computers, wel wat losse rommel als koelertjes, COM-, LPT- en netwerkkaartjes en een zooi kabels.:)

Weet je wat? Ik pas m'n profile wel ff aan.:+

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op vrijdag 01 december 2000 19:56 schreef Kaj. het volgende:
En? Ben ik onschuldig?:?
* Kaj. dacht toch van wel...
Nope!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Je was lief :+

En nee! ik ben niet homo :9

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Nou, Kaj, ik vertrouw je hoor. 1000x sorry (heb effe geen zin om dat hier uit te tiepen ;))

Maar hoe zit het nou met mijn sollicitatie naar vraag en aanbod cop?

* VROEM! vraagt zich trouwens een beetje af welke oude koe door hem uit de sloot gehaald is hier.

Stille hint modus: elke onderstreepte naam in mijn vorige posts bevat een , jawel, link. Ah, is al gefikst zie ik. Sorry!

Pagina: 1