Ik heb sinds kort een Logitech Quickcam Zoom gekocht, ding werkt super niets meer dan lof. Nu gebruik ik dat ding dus om mee te webcammen via Msn 6. Dit lukt opzich ook aardig, ik kan haar prima zien en zij mij ook. Alleen is er 1 groot verschil, zij is veel "vloeiender" dan ik, mijn "refresh rate" lijkt een stuk lager te liggen.
Nu ligt dit iig niet aan de cam, offline gaat het namelijk wel gewoon goed (gewoon 30fps gok ik) Ik heb dus even zitten kijken hoe het met mijn upload zit, die werkt prima in msn 6, haal via file transfer met haar dus wel gewoon 8kb/s maar met de webcam is dit maar een schamele 2kb/s max. (dit meet ik met Netlimiter)
Nu is mijn vraag, is er een manier om die "refresh rate" hoger te krijgen?
Nuttige info:
Logitech Quickcam Zoom met quickcam 8.03 software
MSN Messenger 6.0.0602
Win XP Home
Zij heeft overigens ook een Logitech usb webcam, een wat oudere, verder geen idee welke
Nu ligt dit iig niet aan de cam, offline gaat het namelijk wel gewoon goed (gewoon 30fps gok ik) Ik heb dus even zitten kijken hoe het met mijn upload zit, die werkt prima in msn 6, haal via file transfer met haar dus wel gewoon 8kb/s maar met de webcam is dit maar een schamele 2kb/s max. (dit meet ik met Netlimiter)
Nu is mijn vraag, is er een manier om die "refresh rate" hoger te krijgen?
Nuttige info:
Logitech Quickcam Zoom met quickcam 8.03 software
MSN Messenger 6.0.0602
Win XP Home
Zij heeft overigens ook een Logitech usb webcam, een wat oudere, verder geen idee welke