Toon posts:

I/O error dvddecrypter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
error in kwestie:
Afbeeldingslocatie: http://lanorganisatie.datamachine.net/smilies/smilies/dvddecrypererror.jpg
ik heb al geprobeert om de interface al is proberen te verandere heeft geen zin.
weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

dvd: NEC 1300A (patched)
DVDdecrypter 3.1.4.0

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
volgens mij is je dvd'tje beetje vies of beschadigd ?!

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

Verwijderd

Topicstarter
zijn wat krasjes op daaromprobeer ik het te kopieren voor het erger word 'k had hem uitgeleend... niet slim dus

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11-2025
Helaas.. een andere DVD drive gebruiken helpt ook wel...
of een andere ASPI driver

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:04

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 19:03:
zijn wat krasjes op daaromprobeer ik het te kopieren voor het erger word 'k had hem uitgeleend... niet slim dus
Tools ---> Settings ---> IO, daar moet je maar even wat mee experimenteren. En een keer rebooten kan ook geen kwaad. Als dat niet werkt dan is je dvd te erg beschadigd om nog gelezen te kunnen worden.

Verwijderd

Topicstarter
ASPI driver dan bedoel je
VOB ASAPI Driver
GoldenHawk ASPI Driver
Nero ASPI Driver
Adaptec ASPI Driver
Elaborate Bytes CloneCD - ElbyCDIO Driver
?
ik heb geen andere dvd lezer tot mijn beschikking vrees ik

• Rudy_X
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-03-2013
Ik heb dus hetzelfde probleem alleen maar in winXP. Ik heb een magazinedisc voor de playstation II en als ik dus in winxp hiervan een ISO wil maken dan geeft hij meerdere malen z'n IO error.

Nu start ik win98 op (ik heb een 98/xp multiboot) en maak ik een iso van dezelfde magazinedisc (ik heb 'm niet uit de dvd-speler gehaald) en dan geeft hij geen errors.

Win98 is in fat32 en daarmee gebruikt dvddecrypter ASPI drivers.
WinXp is in NTFS en daarmee gebruikt hij SPTI drivers.

Zodra ik bij WinXp een andere driver kies, ziet hij de dvd-speler niet of hij geeft weer errors.

Zijn er misschien nieuwe SPTI drivers ????? (of misschien een alternatief programma??)

alvast bedankt

Pc: Geen :(

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:48
Ik heb ditzelfde probleem bij de NEC 1100. Heb nu een LG DVDRom ernaast gehangen om copieen uit te lezen. Gaat als de brandweer op de LG.

Ik denk dat de laser die in de branders zitten veels te nauwkeurig mbt beschadigingen zijn en snel zeggen i/o error
Pagina: 1