Welk BIOS? Merk, type, versie, etc.Bull schreef op 05 September 2003 @ 18:49:
Hallo,
Ik moet opeens een supervisor password intypen in de bios en ik heb nooit wat ingesteld. Hoe moet ik dit nu oplossen om erin tekomen![]()
Al een BIOS-reset uitgevoerd?!?
FF C-MOS clearen, als dat niet lukt, voeding er af, batterij er uit, en een kwartiertje laten staan. Is ie ook geheid terug op fabrieksinstellingen...
Over hoe dat er in is gekomen...misschien is een familielid of vriend ofzo lollig geweest...
FF C-MOS clearen, als dat niet lukt, voeding er af, batterij er uit, en een kwartiertje laten staan. Is ie ook geheid terug op fabrieksinstellingen...
Over hoe dat er in is gekomen...misschien is een familielid of vriend ofzo lollig geweest...
Zit ook vaak een jumper om het pasword te verwijderen! Staat in je mobo handleiding of idd de batterij verwijderen.
mcb1
Ik heb een A7V8X-X
Ik weet het niet zeker dat het door een virus of door een hacker is gedaan, iig niet door familielid.
Dan batterij maar verwijderen.
Ik weet het niet zeker dat het door een virus of door een hacker is gedaan, iig niet door familielid.
Dan batterij maar verwijderen.
Er loopt een topic, dacht je dat je alles al wist met een lijst met bios wachtwoorden
(backdoors).
(backdoors).
Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
Die werken allemaal nietAvOn schreef op 05 September 2003 @ 19:04:
Er loopt een topic, dacht je dat je alles al wist met een lijst met bios wachtwoorden
(backdoors).
Denk dat hij gewoon CMOS reset heeft gedaan.
Pagina: 1