Omdat ik al enige tijd op zoek ben naar de ideale laptop voor mij heb ik nu onderhand alle merken, in Nederland verkrijgbaar, vergeleken.
Eisen:
512 MB, Mobile Processor (ivm. accuduur), Ati of GeForce videokaart met min. 64MB, 40 GB Harde schijf.
Mijn zoektocht was geïndigd bij de Jewel Brilliant 2780 omdat deze voldeed aan mijn eisen en ik als eenvoudige student zijnde rond de €1200 wil uitgeven. De rest paste niet in mijn straatje aangezien of de videokaart brak was, de prijs te hoog etc..
Na informatie ingewonnen te hebben over de Jewel hoorde ik dat de processor niet meer verkrijgbaar was voor de versie die ik voor ogen had en dat dat nog wel enige tijd kon duren. Dus maar weer achter internet gaan om mijn zoektocht te vervolgen. Nu kwam ik uit bij Dixons.nl
En tot mijn verbazing was daar een Sky Laptop die ook aan mijn eisen voldeed.
Namelijk deze:
Sky PowerNote A3731 notebook € 1199 U krijgt 1199 Air Miles

Specs:
AMD Mobile Athlon XP 2500+ processor
512Mb DDR geheugen
40Gb Ultra DMA harddisk
Combodrive DVD/CD-RW
Mobility Radeon 9000 64 Mb DDR VRAM + TV-out
Microsoft Windows XP Home Editie NL
15" TFT-scherm
10/100 Mbps Netwerkaansluiting
56k V92 Modem
IEEE 1394 Firewire
Infrarood
2x USB 2.0
Aangezien er weinig tot niets op Tweakers te vinden is over Sky (Laptops), misschien omdat het spul om te
is, wil ik bij deze toch een topic openen waar meer info te vinden is. Dus iedereen die een nuttige bijdrage kan leveren, graag!!
Website: http://www.sky.nl/
verkrijgbaar bij Dixons en ElectricCity
Eisen:
512 MB, Mobile Processor (ivm. accuduur), Ati of GeForce videokaart met min. 64MB, 40 GB Harde schijf.
Mijn zoektocht was geïndigd bij de Jewel Brilliant 2780 omdat deze voldeed aan mijn eisen en ik als eenvoudige student zijnde rond de €1200 wil uitgeven. De rest paste niet in mijn straatje aangezien of de videokaart brak was, de prijs te hoog etc..
Na informatie ingewonnen te hebben over de Jewel hoorde ik dat de processor niet meer verkrijgbaar was voor de versie die ik voor ogen had en dat dat nog wel enige tijd kon duren. Dus maar weer achter internet gaan om mijn zoektocht te vervolgen. Nu kwam ik uit bij Dixons.nl
Namelijk deze:
Sky PowerNote A3731 notebook € 1199 U krijgt 1199 Air Miles

Specs:
AMD Mobile Athlon XP 2500+ processor
512Mb DDR geheugen
40Gb Ultra DMA harddisk
Combodrive DVD/CD-RW
Mobility Radeon 9000 64 Mb DDR VRAM + TV-out
Microsoft Windows XP Home Editie NL
15" TFT-scherm
10/100 Mbps Netwerkaansluiting
56k V92 Modem
IEEE 1394 Firewire
Infrarood
2x USB 2.0
Aangezien er weinig tot niets op Tweakers te vinden is over Sky (Laptops), misschien omdat het spul om te
Website: http://www.sky.nl/
verkrijgbaar bij Dixons en ElectricCity