Multimedia Markt Daytek 700

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• Neowam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-07 18:17

Neowam

[Booting...]

Topicstarter
Ik heb hem net voor mijn verjaardag gekocht alleen kan ik nu nergens op internet vinden hoe ik hem regio vrij kan maken. Weet iemand van jullie dat? ;)

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-08 21:22
je krijgt er bij mediamarkt een briefje bij, waarop staat hoe je m regiovrij maakt toch?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Is dat die speler die voor EUR 49 te koop staat, en voor EUR 99 met 20 dvd's? Zo ja, is het wat? Da's in MM-Bijlmer tenminste.. Daytek speler.. Weet niet welke alleen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Centaur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-08 22:59

Centaur

Lieg niet,Verdraai de waarheid

ff langsgaan, op de HiFi afdeling vragen naar het blaadje om de Daytek 700 regiovrij te maken (duidelijk zeggen welke serie, want er is ook nog een andere Daytek), staan een paar stappen op en 1 code die je moet invoeren en klaar is tarzan24

Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex

Verwijderd

Bij welke mediamarkt heb je hem gekocht?

In Leeuwarden rekenen we er normaal 15 euro voor :)

Nu is het bij die Daytek heel makkelijk:

(als ik het goed heb hoor)

Menu toets: dan FWRD + PREV + FWRD + PREV + FWRD + PREV (ik geloof zoveel keer, misschien meer), maar dan krijg je rechts boven in beeld cijfers te staan, je kan dan met de pijltjestoetsen de cijfers veranderen. Hij moet op 255 staan, dan is hij alle regio's...

Succes

Verwijderd

het is trouwens een 707 ik heb hem namelijk ook gekocht. Voor 50 euro kan je niet teleurgesteld worden.
Volg deze link maar om hem regiovrij te krijgen
http://www.dvd-palace.de/codefree/cfi.php?ID=336

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 07:45

Cis

Verwijderd schreef op 06 September 2003 @ 22:58:
Bij welke mediamarkt heb je hem gekocht?

In Leeuwarden rekenen we er normaal 15 euro voor :)

Nu is het bij die Daytek heel makkelijk:

(als ik het goed heb hoor)

Menu toets: dan FWRD + PREV + FWRD + PREV + FWRD + PREV (ik geloof zoveel keer, misschien meer), maar dan krijg je rechts boven in beeld cijfers te staan, je kan dan met de pijltjestoetsen de cijfers veranderen. Hij moet op 255 staan, dan is hij alle regio's...

Succes
In Rijswijk kost dat briefje van 4 bij 21 cm slechts 10 euro :D :D

Eigenlijk best absurd: je betaalt gewoon 10 euro voor een paar instructies, die je net zo goed van een kennis kan overnemen die dezelfde dvdspeler heeft gekocht...
Als de dvd-afdeling een beetje goed gehumeurd is, geven ze het briefje gratis...

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Verwijderd

Ja, dat klopt... Het is ook veel geld voor wat instructies (maar, je hebt er wel een hoop baat bij, dus het heeft twee kanten denk ik...)

Er moet ergens iets aan verdient worden, er word namelijk geen cent (letterlijk geen cent) verdient op die dingen

Verwijderd

Nee maar wel aan de DVD's die maar meteen erbij verkocht worden. Maar die blaadjes lagen in Heerlen gewoon bij de stapel DVD spelers. En zo hoort het ook.

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Ik heb er ook een, en kreeg het volgende briefje erbij (gratis)

Power on
Press "setup"
Press "13798888"
Kies "version" in het menu, play om te kiezen
Kies met de pijltjestoetsen de gewenste regiocode of 0 voor multi-regio

Vraagje: weet iemand welke jpeg etc formaten dit apparaat ondersteund? Alleen kodak picture CD of ook andere formaten?

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:58
Dit is al vaker gevraagd en beantwoord in de laatste 2 weken. Lees even 1 van de oudere topics door :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.