Software amplifier

Pagina: 1
Acties:
  • 1.129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79933

Topicstarter
Ik zit met een groot probleem wat betreft divx/xvid films

Die films zijn in 90 % van de gevallen super zacht geript(vaag).

Als ik bij volume controls de main volume & wave volume op max zet en ook het geluid van de divx player op max zet is het soms echt te zacht nog steeds!

Is er misschien een software matige amplifier die over de max volume van de volume controls van windows heengaat?

P.S. ik kijk mijn divx movies altijd via TV-out en gooi het geluid over m'n stereo. Tuurlijk kan ik mijn stereo hard zetten maar als het signaal dat uit mijn geluidskaart naar mijn stereo gaat te zwak is dan hoor je natuurlijk veel ruis als de stereo harder wordt gezet. Dus graag een oplossing in de vorm van software matige amplifier

Bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:56

momania

iPhone 30! Bam!

Ik denk dat je eerder een andere sound codec zoekt of kijk even naar de instellingen (als die er zijn) van de codecs.

Als op een gegeven moment je versterker van je soundcard het max signaal afgeeft kan je dat iig niet met software versterken.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slm
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-11-2023

slm

misschien te simpel, maar zit er geen volumeknopje aan de achterkant van je geluidskaart?

To study and not think is a waste. To think and not study is dangerous.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43710

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79933

Topicstarter
Hoi jongens,

Sorry voor mijn late reactie op jullie reacties. Vernieuwdedreft, jouw oplossing werkt!! Super bedankt...eindelijk weer volop van de films genieten...thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43710

no prob, graag gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-06 17:26

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Heel leuk, ik had dus dit probleem en heb ReClock geinstalleerd om mijn geluid in films harder te krijgen.
Echter, hij installeert, dan niks.
Ik start Windows Media Player, ReClock start mee op :Y) maar ik zie eigenlijk niets bijzonders. Het geluidsschuifbalkje staat op 100% en het geluid is even hard als normaal, en als ik dubbelklik op het ReClock icon, zie ik ook niets geen mogelijkheden om geluid harder te zetten.

Wat was hier nou eigenlijk de bedoeling van? En is er intussen al een vervanger of iets wat ik beter kan nemen?

Het moet uiteindelijk hier in de woonkamer gaan draaien en mn huisgenoten moeten er mee om kunnen gaan, maar ik snap er nu nog niks van... :P

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeronimo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:55
Je zou ook eens kunnen kijken naar virtual dub. Hiermee kun je audio en video onafhankelijk van elkaar opnieuw coderen en o.a. ook het volume aanpassen.

Het is te downloaden van www.virtualdub.org
Pagina: 1