Ik heb hier in mijn thuisnetwerk een samba server (laatste Samba uit debian stable ) staan die gebruikt word door een drietal windows xp clients(allemaal voorzien van SP1).Ik heb verder geen domein. Dit werkt verder allemaal perfect alleen zou ik graag met verschillende gebruikers vanaf 1 en dezelfde client in kunnen loggen. Nu is het blijkbaar zo dat het in windows xp , nadat je een keer succesvol bent ingelogd en wachtwoord hebt opgeslagen, niet meer mogelijk is om op die server opnieuw in te loggen als een andere gebruiker. Ik heb GoT search gehad en ook wat op irc rondgevraagd dus een search vraagje (en ik geef toe dat het daar in 1e instantie op lijkt, is het niet ). Nu is dus de vraag , hoe kan ik in windows xp met een andere gebruikersnaam inloggen op die server.
p.s Op irc was het hele discussie of dit nou SA - WOS of NT was en ik heb gekozen voor WOS omdat het probleem zelf in principe bij windows xp zit. Anders moved 1 van de modjes hem zo maar
p.s Op irc was het hele discussie of dit nou SA - WOS of NT was en ik heb gekozen voor WOS omdat het probleem zelf in principe bij windows xp zit. Anders moved 1 van de modjes hem zo maar
[ Voor 5% gewijzigd door twit op 05-09-2003 17:51 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo