Toon posts:

a7n8x-deluxe met i-panel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb er naar gezocht maar kom er niet uit., wie kan mij vertellen of je een asus i-panel (deluxe) kunt aansluiten op een Asus A7N8x Deluxe moederbord.. :?
:?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Even kijken in de handleiding :? Even kijken of je iPanel aansluitingen op je bord hebt :?

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

BalusC schreef op 05 September 2003 @ 17:34:
Even kijken in de handleiding :? Even kijken of je iPanel aansluitingen op je bord hebt :?
nee, dus :P

nergens een aansluiting voor tevinden ook B)

[ Voor 11% gewijzigd door Rebels op 05-09-2003 17:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
heb ik gedaan maar staat dus niets over in... dus vrees van niet misschien iemand die het wel zeker weet??
Vind het trouwens een slechte zaak dat asus dit dan alleen op bepaalde types implementeerd..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 17:39:
heb ik gedaan maar staat dus niets over in... dus vrees van niet misschien iemand die het wel zeker weet??
Vind het trouwens een slechte zaak dat asus dit dan alleen op bepaalde types implementeerd..
tja wat hij eigenlijk doet is eigen usb poortjes gebruiken onderaan dat heeft vrijwel elke asus mobo zeker die van jou

com poort wordt met een kabeltje aan de achterkant doorgelust dus dat gaat ook werken RPM en fan speed wordt lastiger die sluit hij wel op een speciaale aansluiting.... daar haalt hij ook cpu speed vandaan enzo dat durf ik niet te zeggen

wat ook een leuk dingetje is is de aerogate II net zo duur van coolermaster
geen usb com vooraan en geen cpu speeds info maar wel 4 coolers die je op speed kan regelen + een hdd cooler als je 1 in 5.25 bracket hebt :)

de musketeer laat wel voltages zien van je cpu cooler zien + RMP kan je ook regelen maar ja is alleen geschikt voor je cpu

eerlijk gezecht vind ik die i panel niet zo gewelding :)