[98] icoon in systray verdwijnt als je de muis erop zet

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• passer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:25
Gisteren bij vrienden Outpost free geinstalleerd.
Het icoon zet zich mooi in de systray, maar wil ik het aanklikken en ga ik er met de muis op staan, dan verdwijnt het ding plots. (ik kan dus het programma niet openen op die manier)

Tevens heb ik dit verschijnsel: als ik outpost oproep dan open vanuit verkenner, dan blijft het vijf à tien seconden actief en plots verdwijnt het venster gewoon weer en moet je het opnieuw oproepen. Bijzonder onhandig...
Wat gaat er verkeerd?

Andere iconen hebben dit niet. Ik heb al een reinstall gedaan, maar met hetzelfde resultaat...

Verwijderd

het progsel is dan vastgelopen en heeft de functies op het icoon uit de taakbalk te halen niet meer aan kunnen aanroepen.. zodra je met de muis over de taakbalk iconen gaat wordt deze ververst en komt windows er zelf achter dat het proces nie meer draait

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:58

momania

iPhone 30! Bam!

Betekend dus dat het hele programma niet goed draait.

Waarschijnlijk op het moment dat jij dat icon in de systray ziet, draait het al niet eens meer.
Zodra je dan met je muis over dat icon gaat, wordt de systray pas ververst en verdwijnt dat icon.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

De 'agent' van het programma die zorgt dat het icoon in de systray moet staan is dan waarschijnlijk afgesloten. Als je de muis er boven houdt verdwijnt het pas, omdat windows dan pas realiseert dat het weg is. Beetje een foutje in windows.

Dus iets zorgt ervoor dat het programma ermee kapt. Je krijgt geen foutmeldingen ofzoiets??

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• passer
Neen, dat is het vreemde: niks geen foutmeldingen... :-(

Zou dat dan met een herinstall niet gedaan moeten zijn??

Verwijderd

Ik zou zeggen: Niet geprobeert is ook nooit raak dus gewoon ff een herinstalletje :)

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Jimbolino

troep.com

Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 19:10:
Ik zou zeggen: Niet geprobeert is ook nooit raak dus gewoon ff een herinstalletje :)
lees de startpost:
Ik heb al een reinstall gedaan, maar met hetzelfde resultaat...
misschien kun je een andere versie proberen, of kijken op de site van de maker...

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• passer
Progje afgehaald van de site van de maker zelf...
'k Heb nog een ouder exemplaar om mijn eigen computer staan, 'k zal het hun doormailen. Hopelijk lukt het dààrmee.
Dank in ieder geval.
Pagina: 1