pc start vanzelf op

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• mr_willes
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-04-2022
Deze keer niet zozeer een vraag maar meer een oplossing.

Ik heb een tijdje geleden me hier rot gezocht naar een oplossing voor mijn probleem. Ik had een pc die (naar wat nu blijkt heel toevallig) nadat ik win xp erop geinstalleerd had automatisch begon te booten. Dit had hij echt de dag nadat ik Windows XP geinstalleerd had, dus ik dacht zeker dat dit iets met Wake up On Lan (WOL) te maken zou hebben of een andere instelling binnen windows.

Echter na lang zoeken niks gevonden te hebben had ik het tijdelijk opgelost door nadat ik de pc uitgezet had de spanningsslof ook uit te zetten. Enkele weken later start de pc niet meer op, helemaal dood, niks meer uit te krijgen. Proefondervindelijk maar begonnen met de voeding te vervangen en warempel de machine start weer. Nu enkele weken later ben ik er ook achter dat mijn probleem van spontaan booten ook opgelost is.

Omdat ik het dus ook aan windows of in ieder geval in de software zocht heb ik het hier gepost, ik hoop dat ik met deze post iemand help die in de toekomst ook zoiets meemaakt.

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

conclusie: het was dus gewoon een voedingsprobleem?

• Jamaicaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
juist

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

dan hoort ie in HA >:) maargoed tot zo ver dit dan..

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:58

momania

iPhone 30! Bam!

Dat het de voeding is komt best vaak voor ;)
Staat geloof ik ook wel in 1 van de troubleshooters op GoT heel duidelijk.

Maar iig bedankt voor je mededeling ;)

Volgende keer hoef je niet voor iets een oplossing te posten hoor ;)
Alleen als het topic is gestart met en probleem is het leuk als je de oplossing erbij post

[ Voor 36% gewijzigd door momania op 05-09-2003 16:42 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Dit topic is gesloten.