Toon posts:

PDA / Mobile Computing sectie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien is het al eens eerder voorgesteld maar is het geen idee om aan Harde Waren een PDA/Mobile Computing sectie toe te voegen?

Ik weet dat PDA's (nu nog :) ) thuis horen in Gadget Talk maar gezien het (zo naar ik veronderstel althans) grote aantal GoT-ers dat één (of meer) PDA('s) in het bezit heeft lijkt me zo'n sectie handig. Want juist omdát zoveel GoT-ers een PDA gebruiken is de kans op problemen/vragen groter. Met een aparte sectie voor dit soort problemen kunnen GoT-ers makkelijk(-er) en efficiënt oplossingen vinden voor hun PDA / Mobile Computing problemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:07

samo

yo/wassup

Hmm, hoort dit niet in Lieve Adjes ipv stuffis generalis?

oeps: vergeten inhoudelijk te reageren.
bij deze:
Ik denk dat wel veel mensen een pda hebben, maar of ook veel mensen er vragen over hebben? Ik gebruik de mijne ook zelden, en als ik vragen heb, kan die wel in het gadget forum...
en misschien NOS, omdat er palmOS op draait...

[ Voor 72% gewijzigd door samo op 05-09-2003 16:07 ]

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wist niet helemaal precies waar ik dit nou zou moeten plaatsen dus vandaar maar in Stuffis Generalis... mijn verontschuldigingen.

Search naar PDA probleem in Gadget Talk:

http://search.gathering.t...=33&data%5Bsearch%5D=Zoek

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2003 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog maar even een schopje naar LA :)
SG >> LA

Vragen over PDA's passen nog imo prima binnen de huidige fora, er worden geen fora mee overspoeld. Er is een (te) klein draagvlak om een heel nieuw forum over te beginnen. Dat veel GoTters een PDA zouden hebben kan misschien wel kloppen, maar zolang de topics erover niet in grote getalen een (of meerdere) forum(s) overspoelen heeft het ook weinig zin om er een heel subforum aan te wijden :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2003 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Mocht er al een nieuw subforum voor komen zou je 'm denk ik het beste Mobile Computing kunnen noemen zodat de GSM's met Javagames et al van tegenwoordig er ook onder vallen.

Ik vrees echter ook dat dit het hele draagvlak van Gadget Talk weg zou nemen.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:13

André

Analytics dude

curry684 schreef op 05 september 2003 @ 16:24:
Als dat het draagvlak is van GT kun je dan niet beter de naam van GT veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
curry684 schreef op 05 September 2003 @ 16:24:
...
Daar heb je denk ik wel gelijk in. Ik was in de veronderstelling dat Gadget Talk bedoeld was om 'te patsen' met je gadgets en voor eventuele kleine vragen/problemen.
([IPAQ 3970] Hoe krijg ik destylus pen eruit) Nee, dat topic bestaat niet... denk ik ;)

Zoals jij, en ook Durden het stellen is er al een forum voor PDA / Mobile Computing nl.: Gadget Talk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-10 22:03

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Hmmm... nogmaals blijkt de moeilijkheidsgraad van een "eerlijke" verdeling over subfora van dit soort dingen.

En het wordt er niet makkelijker op gemaakt... Zoals ik het zie, bestaat GT vooral uit Digicams + aanverwanten, MP3-spelers + aanverwanten/MiniDisc, PDA's + aanverwanten en verder nog een zootje "ongeregeld" zoals airco's, pennen, horloges... dat soort zaken.

Echter... wat zien we tegenwoordig? Juist de opkomst van allerlei fancy mobieltjes met mp3-spelers erin, PDA-achtige mp3-spelers met ethernetdocks, PDA's met SD-cardslot en navigatiesysteem... Het overlapt elkaar nogal. Sommige mensen zweren bij MiniDisc, anderen zullen nooit genoegen nemen met een camera zonder telelens... en toch schijnt de markt de "overlap" steeds vaker te stimuleren.

Je ziet dat in devices als de AV320 van Archos terug (gaat Tweakers binnenkort toch reviewen?). Je kunt er nog niet mee bellen maar dat was het dan wel zo'n beetje wb beperkingen. Anderzijds heb ik PDA's gezien waarvan ik dacht "Nu enkel nog een HDD erin en het is af".

Als je de zaken gaat opsplitsen, dan is zoiets vervelend. Waar plaats je immers bovengenoemd apparaat? Het speelt video, het ondersteunt muziekformaten, het kan foto's nemen, je kunt er van allerlei zaken mee opnemen en het werkt wellicht ook nog wel als PDA-achtig iets.

Het lijkt me persoonlijk dat PDA's en mp3-spelers etc op minder draagvlak kunnen rekenen dan een apart DigiCam-forum. Wellicht omdat de overlap met het fenomeen "Gadget" meer voor de hand ligt bij eerstgenoemden: (digi)cams en de dingen die eruit rollen nemen soms rustig de helft van GT in beslag. Aan de ander ekant geldt dat ook voor mp3-spelers/enzo. PDA's komen wel regelmatig voor, maar "buitensporig veel" idd niet echt. Bovendien is GT nog een van de midner drukke fora wat betreft topic/postcounts... het klapt zaosl gezegd nog niet uit elkaar, al kan ik begrijpen dat voor elke subcategorie er een partij mensen is die echt "feeling" heeft voor de zaak.

Mja, dan hebben ze bijd e andere subfora ook nog een hoop werk te doen - alle fora lijken namelijk wel opslitsbaar in diverse subcats... maar het verloopt in wezen prima, dacht ik zo.

Jee. Wat een belachelijk lang verhaal.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Pagina: 1