10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Bij de grotere (en duurdere) winkels kun je dit meestal doen, verzin er maar 1.
Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...
Verwijderd
Ik gloof dat et bij dynabite kan bij de block kan je over 2 jaar pas betalen.. nou dan heb je 2 jaar om te sparen.. 
et kan ook bij de postbank moet je ff studenten krediet aanvragen.. is niet super duur... bij de overheid zelfs goedkoper dacht ik en dan hoef je pas te betalen als je klaar bent met je studie..
et kan ook bij de postbank moet je ff studenten krediet aanvragen.. is niet super duur... bij de overheid zelfs goedkoper dacht ik en dan hoef je pas te betalen als je klaar bent met je studie..
dat zou vast een goed idee zijn als ie student was ja.
maar bedankt voor de overige tips, ik gaat er eens heen surfen
maar bedankt voor de overige tips, ik gaat er eens heen surfen
systeem
of je het een pc mag noemen is wat anders maar de OTTO, Whekamp, Neckermandd e.d. hebben ook wel pc's in hun boekie staan
Verwijderd
Da's ook een makkelijke manier van geld verdienen: gewoon spaar rekening openen, geld lenen van de overheid (maximale bedrag) en op je spaar rekening storten (verder niet aan komen). Pas als je klaar bent met je studie de hele boel terug betalen, en de rente in je zak steken (is best aanzienlijk bedrag na een paar jaar). Thanks ome Stufi!
lekker off-topic DolfM, kijk als je nou nog een extra url'tje geplaatst had, dan mag het
systeem
ja Valcon, dat is de reden waarom hij een computer nodig heeft, hij wil beginnen aan een opleiding (niet via reguliere school dus zonder studiebeurs, dus geen studentenkrediet) omdat hij graag iets verder wil komen dan lopende band medewerker, en hij dus een opleiding netwerk beheer gaat doen, maar dan is het dus best handig om een computer te hebben denk je ook niet?
(en ik wil die van mij graag terug, want alleen mijn notebook is ook niet alles
)
(en ik wil die van mij graag terug, want alleen mijn notebook is ook niet alles
systeem
omdat hij graag iets verder wil komen dan lopende band medewerker, en hij dus een opleiding netwerk beheer gaat doen, maar dan is het dus best handig om een computer te hebben denk je ook niet? BULLSHIT! dan kan je nog wel gaan werken! ik zit op HBO (Hogere Informatica) en als je gewoon in de vakantie een beetje bijwerkt en braaf tegen je ouders/verzorgers/familie bent kan je zomaar een leuk systeem bij elkaar hebben.
Dat crediet systeem werkt natuurlijk ook niet, betaal je in 2003 nog steeds voor een PIII 600 terwijl er dan allang 1500Mhz peeceetjes zijn
Even de tanden opelkaar en je bent de man van de opleiding
Dat crediet systeem werkt natuurlijk ook niet, betaal je in 2003 nog steeds voor een PIII 600 terwijl er dan allang 1500Mhz peeceetjes zijn
Waar gaat hij die opleiding bij volgen,Zion?
Ik zit namelijk zelf ook voor mezelf af te vragen of ik die tijd dat ik s,avonds achter mijn computer-tjes zit wat nuttiger kan besteden
Mijn huidige werk heeft namelijk totaal niet met computers te maken
Ik zit namelijk zelf ook voor mezelf af te vragen of ik die tijd dat ik s,avonds achter mijn computer-tjes zit wat nuttiger kan besteden
Mijn huidige werk heeft namelijk totaal niet met computers te maken
I don't say we all ought to misbehave, but we ought to look as if we could.
ja Wheeler, als je in de fortuinlijke situatie zit dat je bij ouders/verzorgers of wat dan ook kan wonen dan is dat waar ja, maar er zijn ook mensen die gewoon voor zichzelf moeten zorgen, zonder pappie en mammie, dus laat die BULLSHIT voortaan maar achterwege als je een gezinssituatie of het gebrek daaraan niet kent.
met vriendelijke groet
Zion
met vriendelijke groet
Zion
systeem
afraden! als je vandaag op afbetaling koopt is die PC morgen goedkoper, overmorgen verouderd en jij betaald over .. nog steeds (terwijl je dat ding allang niet meer hebt)
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ik zou inderdaad even kijken naar een tweedehands PCtje voor een paar honderd gulden. p200 met 64 MB oid.
Maar om nu tot in de lengte van dagen bij je ouders te hangen nee is niet de oplossing. Ik ken ze ook bij ons op de hio
Maar om nu tot in de lengte van dagen bij je ouders te hangen nee is niet de oplossing. Ik ken ze ook bij ons op de hio
The Surf's Up... let's Ride...................
Bij de ABN kun je bij een rekening een pc leasen. laptop of desktop. (geloof IBM). 't is de vraag of dit de beste oplossing is. (geloof 50 piek per maand of zo)
Pagina: 1