uitschakelen Bron en Bewerken in Microsoft Frontpage

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• Speedy Computer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-07 14:44
Hallo mensen

Ik zit al een tijdje te zoeken op het net en ook op deze forum alleen 1 ding krijg ik nergens gevonden. Mijn rechtermuis knop is al helemaal uitgeschakeld alleen ik wil nu de bron code (onder beeld in IE) en Bewerken in Microsoft Frontpage uitschakelen. Ik weet dat het mogelijk is maar krijg het nergens gevonden. Wie kan mij hieraan helpen.

Alvast bedankt voor jullie medewerking

• cold45
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01:24

cold45

101101

Ik weet dat het mogelijk is maar krijg het nergens gevonden. Wie kan mij hieraan helpen.
^
imho is het onmogelijk maarja...

k heb ooit op http://www.theouterlimits.nl/cold45/rightclick.php het nut hiervan ns uitgelegd, zou k ff doorlezen als k jou was...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:01

crisp

Devver

Pixelated

dit soort 'truuken' zijn wel de meest simpel te omzeilen vormen van beveiliging, en daarnaast jaag je gebruikers die het prettig vinden via hun contextmenu dingen te doen flink in het harnas.
Ik kan me ook niet voorstellen dat je HTML zo bijzonder is dat mensen dat niet zouden mogen zien.

Last but not least: dit is clientside gefrut en hoort als zodanig in Webdesign & Graphics waar ik klaarsta met een mooi opgepoetst stukje ijzerwerk :P

Intentionally left blank

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 23:56

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

1 Onmogelijk. Als je browser er bij kan, kan een gebruiker er ook bij.
2 Geen programeer of webscript iets. Op z'n hoogst webdesign & grapchis (want javascript) maar ik den kniet dat ze erg blij met dit topic zullen zijn.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Dan zet ik dat ijzerwerk er hier maar op want hier hoort het zeker niet :+

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.