Toon posts:

shopsurvey verwijderd, niet gemaild

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een ongeveer een maandje geleden een (positieve) shopsurvey geplaatst bij eurosys.
http://www.tweakers.net/shopsurvey/3684
nu kijk ik vandaag eens of er nog surveys bij gekomen zijn, ...
en wat zie ik ? mijn survey is verwijderd ? in de faq staat dat er hier over gemaild wordt... ik heb geen mail gehad ?
in principe maakt het me niet veel uit, maar het zou toch leuk zijn om te weten waarom, anders heeft het geen zin meer om nog surveys te plaatsen

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Door een bugje zijn er de afgelopen tijd wat surveys zonder naam in de Shop Survey terecht gekomen. De kans is groot dat dat ook bij jouw survey het geval was. Omdat wij dan niet weten van wie de survey was, kunnen we dan ook niet mailen :).

Verwijderd

Topicstarter
ok, dan plaats ik hem wel opnieuw :-)
dit mag op slot dus

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2003 14:20 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Prima :).

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wij mailen altijd als er een reactie aangepast of verwijderd wordt. * Femme heeft de laatste maand gewerkt aan de Shopsurvey om ervoor te zorgen dat bedrijven voortaan ook kunnen reageren op een survey en door het developen zijn er reacties gepost zonder usernamen. Deze hebben wij verwijderd omdat het zo leeg en onpersoonlijk staat. Ik vermoed dat hier ook een reactie van jou tussen zat. We kunnen helaas niet controleren van wie welke survey was omdat er geen username geplaatst werd. Het makkelijkste is als je nogmaals de survey plaatst, want het dev-werk is begin deze maand afgerond en alles werkt naar behoren :).