| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
verstandiger is denk ik toch om gewoon tv te nemen. Aangezien de kwaliteit van de monitor altijd hoger ligt dan die van de TV, waardoor je beeld er toch minder uit ziet dan op een TV. Het kan wel , dat voorop stellend, en met bijv Dscaler kom je een heel eind, maar mooier is echt een TV
ehm... een LiteOn (denk ik) lcd scherm voor mijn pc
ik zou voor de TV-Kaart gaan en dan houd je geld over voor een extra dure LCD/TFT
Verwijderd
KOOP EEN TV!
Heb zelf ook tvkaartje gehad icm ir ontvanger voor ab, maar werkt toch niet zo handig.
Heb zelf ook tvkaartje gehad icm ir ontvanger voor ab, maar werkt toch niet zo handig.
ik ben van plan een 17"" LCD/TFT te gaan halen van zo'n 480 euro
welke dat wordt moet ik nog ff uitzoeken
welke dat wordt moet ik nog ff uitzoeken
[ Voor 35% gewijzigd door whitehouse op 05-09-2003 13:53 ]
LCD scherm voor PC .. ?? Je bedoelt vast een TFT scherm 
Maar deze vraag is echt wel makkelijk door jouzelf te beantwoorden. Bedenk/schraap gewoon wat voor- en nadelen bij elkaar en weeg deze af .. Prijs .. Kwaliteit .. Compatibiliteit .. Gebruiksdoel .. etc ..
Verder heeft dit niks met Videoplanken & Beeldkanonnen van doen. Kijk eens in de FAQ van Audio, Video & HiFi Forum wat betreft TV kaarten
Maar deze vraag is echt wel makkelijk door jouzelf te beantwoorden. Bedenk/schraap gewoon wat voor- en nadelen bij elkaar en weeg deze af .. Prijs .. Kwaliteit .. Compatibiliteit .. Gebruiksdoel .. etc ..
Verder heeft dit niks met Videoplanken & Beeldkanonnen van doen. Kijk eens in de FAQ van Audio, Video & HiFi Forum wat betreft TV kaarten
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()