En mijn naam is slechts twee tekens, zo valt mijn naam dus niet te vinden... Kan hier iets aan gedaan worden?
Klik eens op My.Tnet in het bovenste menu, gegarandeerd dat je naar de juiste pagina gestuurd wordt. Je moet wel overigens ingelogd zijn.
[flauw]Robin Vreuls schreef op 05 september 2003 @ 13:54:
Klik eens op My.Tnet in het bovenste menu, gegarandeerd dat je naar de juiste pagina gestuurd wordt. Je moet wel overigens ingelogd zijn.
ik krijg dan "Erkens"
[/flauw]
hoe vind ik TB dan
Wachten tot ie jarig is, op z'n naam klikken zodra ie een reactie plaatst, etc.
.
Die "minimaal drie karakters" melding is er niet voor niets in gebouwd, kan de database behoorlijk onderuit trekken als je in één klik (tien)duizenden accounts eruit gaat trekken, dat is DoS-gevoelig. Wellicht zou het zo gemaakt kunnen worden dat bij minder dan drie tekens alleen de exacte match gezocht wordt.
Die "minimaal drie karakters" melding is er niet voor niets in gebouwd, kan de database behoorlijk onderuit trekken als je in één klik (tien)duizenden accounts eruit gaat trekken, dat is DoS-gevoelig. Wellicht zou het zo gemaakt kunnen worden dat bij minder dan drie tekens alleen de exacte match gezocht wordt.
Professioneel Hyves-weigeraar
Wouter Tinus schreef op 05 september 2003 @ 13:58:
Wachten tot ie jarig is, op z'n naam klikken zodra ie een reactie plaatst, etc..
yup, ik begrijp waarom, is ook wel logisch.Die "minimaal drie karakters" melding is er niet voor niets in gebouwd, kan de database behoorlijk onderuit trekken als je in één klik (tien)duizenden accounts eruit gaat trekken, dat is DoS-gevoelig. Wellicht zou het zo gemaakt kunnen worden dat bij minder dan drie tekens alleen de exacte match gezocht wordt.
offtopic:
wat ook kan is gelijk met de merge alle nicknames van 1 of 2 tekens verlengen met wat getallen
wat ook kan is gelijk met de merge alle nicknames van 1 of 2 tekens verlengen met wat getallen
Pagina: 1