Toon posts:

Pioneer VSX-D1011 uit Duitsland

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ben op zoek naar een nieuwe receiver. Eerst had ik mijn zinnen gezet op een Onkyo 601E, maar toen kwam ik via guenstiger.de langs een Pioneer VSX-D1011 en lijkt me dat toch een (nog) beter apparaat binnen mijn budget (max. 600,-).

Vreemd genoeg vind ik dus maar 1 winkel waar dat ding 577,- is, op alle andere plekken waar ik m tegenkom is ie boven de 800,-. (kieskeurig.nl - 900,- / mediacheckpoint.de - 850,- etc..). Ik vraag me af hoe dit verschil zo groot kan zijn.

Ik heb nog nooit audio apparatuur uit Duitsland laten komen, dus ben beetje huiverig om meteen mijn creditcard gegevens in te vullen. Desalniettemin lijkt dit een buitenkansje ... Doen of niet doen (that's the question) :?

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 14:24
hm, heb je een link? waar is het dan.

in die prijsklasse heb je ook wel een eenvoudige Harman Kardon, daar al naar gekeken? ook lekker hoor! ;)
mijn ervaring is ook dat in duitsland dat soort merken goedkoper zijn. zelf heenrijden is zeker weten natuurlijk.

Verwijderd

Topicstarter
ik vond hem hiero

en vanuit amsterdam naar berlijn rijden voor een receiver vind ik toch beetje overdreven >:)

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01 15:02
Creditcard werkt vaak niet, je moet het geld vooraf overmaken (maar dat is om het even).
Ik heb onlangs spullen in Duitsland besteld (DVD-speler + Receiver). DVD speler is al aangekomen, receiver laat nog even op zich wachten. Maar ik raak vooralsnog niet paniek: pakketjes willen wel eens niet tegelijk aankomen.
Je hebt natuurlijk wel een probleem als het spul niet aankomt en die winkel gaat volhouden dat ze het echt verstuurd hebben met de Deutsche Post...

Houdoe

Verwijderd

Bij Audioklang kost ie 650 euro...
En Audioklang is goed (zit een paar km bij Venlo over de grens).

In Nederland kan het voor 715 euro bij Eurohopper.

(De VSX-D1011 is trouwens opgevolgd door de VSX-AX3)

Verwijderd

Topicstarter
ik ben vandaag gaan kijken bij hobo in haarlem (waar ie voor 1299 euro in de prijslijst staat !) .. daar stond ie niet, maar de 2011 wel en die klonk goed samen met de kef q5's die ik, als ik weer wat geld heb, ook wil hebben.
Ik heb een beetje rondgekeken naar ervaringen met die shop (www.edc-shop.de), maar die waren niet te vinden. Gelukkig kan je daar ook laten verzenden o.b.v nachname en dat is geloof ik onder rembours. Daar kan ik me dus geen buil aan vallen.
Die winkel is wel een heel flink stuk goedkoper dan het spul in nederland, onbegrijpelijk. Vroeger reed ik naar Hobo of Raf en kocht ik wat goed klonk binnen mijn budget (meestal ging je duurder weg dan je van plan was), maar dat er een verschil is van 675 euro tussen de 'bekende goeie audio zaak in buurt' en een duitse dozenschuif internet shop is wel bizar.
Pagina: 1