Toon posts:

novell client veranderd lokaal beveiliginsbeleid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb gezocht en niet gevonden.. via websites dus plaats ik hem hier.

We maken op het bedrijf waar ik stage loop een klein probleem. Als we het lokale beveiligingsbeleid veranderen onder een bepaalde gebruiker die daar rechten toe heeft. Worden deze veranderingen niet onthouden door windows2000. We maken gebruik van een novell client om in te loggen.

Hoe kan ik dat oplossen. Misschien door de Policy die door Zenworks wordt uit gegeven te veranderen.

iemand idee??

BVD

Verwijderd

Topicstarter
schop :(

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Heb totaal geen verstand van novell ofzo, maar ik denk dat je met dat novell gedoe een instelling hebt dat Win2k het beleid van het netwerk afhaald.

Mischien dat je dan het beleid op de server hiervoor moet aanpassen?

Pin me er niet op vast tho..

Check mijn knowledge base!

Verwijderd

Topicstarter
Bij het inloggen moet hij de instellingen van de pc zelf afhalen ipv van het netwerk. maar als het via het netwerk ook kan dan is het een stuk makkelijker hoop ik ten minste.

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-05 23:34

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Maak je gebruik van de Dynamic Local User policy? Dan worden die instellingen gebruikt voor de gebruiker als je inlogt. Je zult daar dus de instellingen moeten aanpassen, zodat deze met de grbuiker meegaan van werkstation naar werkstation.

This footer is intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het probleem nog steeds |:( weet het nu echt niet meer hoe ik het kan oplossen.

iemand anders nog verdere ideeën
Pagina: 1