[msn] sinds versie 6 geen alerts meer

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• whitey-d
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 19:24
Sinds ik messenger 6 heb geinstalleerd, versie 6.0.0602 en ook 6.1, krijg ik nooit meer alerts als iemand online komt, of als er e-mail binnen komt. Het maakt niet eens uit op wat voor bak ik aan het msn-en ben, win xp, win2k en win98 hebben er allemaal last van. De instellingen bij Opties tabblad Algemeen staan aangevinkt, aan- en weer uitvinken van alerts helpt ook niet. Reinstalls van msn mogen ook niet baten. Ik krijg het idee dat het aan mijn account ligt ofzo :?

Heeft iemand tips om dit te onderzoeken en op te lossen?

(andere topics op got snijden niet dit probleem aan, geen van de topics hebben mij op weg geholpen in elk geval)

“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

heb je mesenger plus geinstalleerd :?
kijk dan eens bij preference bij geluiden.
zo nee installeer hem eens en kijk er dan eens bij.
als je hem installeerd niet domweg overal op next drukken.
maar een vinkje onderweg uitschakelen dat je dus geen software installeerd van de sponsor ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

jij krijgt geen alerts meer
Ik krijg helemaal geen email meer :S
terwijl ik zeker weet dat mijn account niet is verlopen
Dat is helemaal wierd

Sorry dat ik je niet kan helpen met je probleem.
ik hou namelijk hetzelfde gezegd hebben als mijn voorganger
dus dat ga ik niet herhalen

succes met het oplossen van je probleem en als iemand nog ideeen heeft over mijn emailprob hoor ik dat ook graag

Sis

• whitey-d
Nee ik heb geen msn plus geïnstalleerd, zou dat eventueel het probleem op kunnen lossen? Dan probeer ik dat alsnog... (met een extra spybot search & destroy erachteraan :D)

“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

whitey-d schreef op 07 September 2003 @ 19:39:
Nee ik heb geen msn plus geïnstalleerd, zou dat eventueel het probleem op kunnen lossen? Dan probeer ik dat alsnog... (met een extra spybot search & destroy erachteraan :D)
hoefd niet :) (spybot)
als je maar voor handmatig kiest met installeren en het vinkje uitzet bij sponsor ;)
je zou ook bij geluiden kunnen kijken in configuratiescherm en dan onderaan bij mesenger.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• whitey-d
nou msn plus helpt dus ook niks, inmiddels wat geprobeerd met msn 6.1, het maakt allemaal geen verschil, zou het dan toch aan mijn account liggen ofzo... ik heb er zowel op werk als thuis last van...

Verwijderd

Iets wat denk ik niet helpt maar toch effe het proberen waard is:
Naar Opties -> Meldingen gaan, de vakes uitvinken, van MSN afmelden (niet afsluiten) en daarna pas MSN afsluiten.
Nu MSN weer opstarten en vinkjes aanzetten, weer afmelden/afsluiten en MSN opnieuw starten.

• Dala
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-08 11:20
had ik ook... en dat net nadat ik terug kwam van vakantie en dus eigenlijk heel veel aanmeldingen zou krijgen :x...

in iedergeval... bij tab-blad privacy-> eerst vinkje onder je blocklijst... that did the trick for me :D

• whitey-d
ik heb al eens alle vakjes uitgevinkt en nu heb ik ze net weer aangezet, ik zal msn ff rebooten

• whitey-d
heeft geen effect, ik zal nog even pielen met het tabblad privacy, het vinkje onder mijn blocklijst stond al aan gewoon

Verwijderd

Ik weet niet welk OS je hebt...misschien dat het aan SP's ligt??
Je kan proberen updates te downloaden als je die al niet hebt gedaan.

• Rodyman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06-2024

Rodyman

chillend

ik heb dit probleem dus ook en weet ook niet hoe het komt.. ik heb nu msn 5 maar weer geinstalleerd daar werkt het iig wel mee :S

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-12-2025
whitey-d schreef op 14 September 2003 @ 15:47:
zou het dan toch aan mijn account liggen ofzo.....
meestal niet hoor....

meestal is het iets van je eigen software probleem..

maar heb je al eens geprobeert met een ander mail adres in te loggen dan?

Verwijderd

zoek anders es op msn.startkabel.nl naar forums...ik heb er een paar door gekeken maar de foutmelding nog niet gezien...maar als meerdere mensen er last van hebben zal er ook wel ergens een oplossing staan. Meer kan ik je niet helpen sorry

• Rodyman

Rodyman

chillend

hmm het vage bij mij is dat msn 6 het eerst wel perfect deed en later af en toe de alerts niet meer liet zien, en nu tegenwoordig laat hij helemaal niks meer zien... als iemand de oplossing vind post hem dan plz ff hier ook :)

• whitey-d
1. aan het OS ligt het niet, zowel XP met laatste SP + patches als Win98, op verschillende systemen
2. ander e-mail adres heb ik nog niet geprobeerd
3. andere forums zal ik gaan checken

Verwijderd

maar ff reageren op mijn eigen post.

Ik kon geen email meer ontvangen?

In hotmail account filter ongewenste post exclusief veranderd.
Waarschijnlijk met nieuwe versie automatisch excl. want ik heb nix veranderd.

T.a.v. het geluid: bij mij was probleem automatisch opgelost...... :S
Geen idee wat ik gedaan heb. ook plus alles opnieuw ingezet.
Bij software -----> geluiden alles goed gezet.
afgemeld, afgesloten. Hele pc opnieuw opgestart

En Voilaaaaa

Hoop dat jullie probs opgelost worden

Greetz Sis

• whitey-d
ik zal ook even met die geluidsinstellingen aan de slag gaan onder configuratiescherm, het heeft (zonder reboot) nog niet geholpen maar wie weet

• Rodyman

Rodyman

chillend

hebben die geluisinstellingen geholpen? bij mij niet namelijk

(subtiele kick ;) )

• Rodyman

Rodyman

chillend

het schijnt zo te zijn dat msn 6 en nieuwer die vensters nooit weergeeft als je niet 'online' bent.. dus als je bezet/afwezig/offline weergeven etc. staat... dit vind ik wel super irritant omdat ik vaak afwezig sta.. terwijl ik toch achter mijn pc zit, en dan zie ik ineens niemand meer online komen!

• whitey-d
sorry voor de late reactie.. ik heb ook net ontdekt dat ik in away modus ineens een popup kreeg, en toen realiseerde ik me dat ik ALTIJD op busy sta. Het klopt dan dat MSN nu anders met popups en status omgaat?

• whitey-d
geluidsinstellingen hebben niet gewerkt inderdaad

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-08 20:02
Rodyman schreef op 25 September 2003 @ 22:02:
het schijnt zo te zijn dat msn 6 en nieuwer die vensters nooit weergeeft als je niet 'online' bent.. dus als je bezet/afwezig/offline weergeven etc. staat... dit vind ik wel super irritant omdat ik vaak afwezig sta.. terwijl ik toch achter mijn pc zit, en dan zie ik ineens niemand meer online komen!
Nooit echt op gelet. Ik weet wel dat als je je status op "Bezet" zet, dat je dan de geluiden niet meer hoort (wel handig als je ff druk een verslag aan het typen bent of zo).

Maarre, ik zit aldoor met het probleem dat een oud MSn plaatje steeds terugkeert terwijl ik een nieuwe heb ingesteld en de oude zelfs uit het lijstje met afbeeldingen heb verwijderd.
FF voor de goede orde: een avatar dus.
Op de oude stond een naakte vrouw. Na een hoop gedoe heb ik het nu zover dat ik bij het opstarten van MSN bij mij zelf rechts onder helemaal geen MSN Afbeelding meer zie en de andere kant nog steeds die naakte vrouw. Ik moet dus telkens weer de nieuwe afbeelding instellen, want MSn houdt de instelling blijkbaar niet vast.

Iemand enig idee wat dat kan zijn?

• whitey-d
Mijn probleem is "opgelost", als ik op Away sta krijg ik, thanks goodness, wel allerlei alerts. Fijn :)
Het MSN plaatje probleem ken ik niet echt. Ik weet wel dat ie alleen lokaal een plaatje bewaart en als je ergens anders inlogt, op een andere computer, dat plaatje anders is. Komt dat nieuwe plaatje van het netwerk ofzo? Dat ie em daarom niet goed pakt bij opstarten..

• Rodyman

Rodyman

chillend

ja idd bij mij op away doet hij het tegenwoordig ook (msn 6.1) maar op busy nog steeds niet!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-08 20:02
Rodyman schreef op 30 September 2003 @ 10:14:
ja idd bij mij op away doet hij het tegenwoordig ook (msn 6.1) maar op busy nog steeds niet!
Als je Busy (in de nederlandse versie "Bezet") zet wil je toch ook niet gestoord worden? Althans zo dachten de makers van MSN 6 er vast wel over. Alleen bij Bezet verschijnt bij mij ook geen popup en geen geluid. Zoals het hoort, want je wilt niet "gestoord" worden.
Dus de conclusie: zet em dan op een andere status dan Bezet :9
Pagina: 1