“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”
kijk dan eens bij preference bij geluiden.
zo nee installeer hem eens en kijk er dan eens bij.
als je hem installeerd niet domweg overal op next drukken.
maar een vinkje onderweg uitschakelen dat je dus geen software installeerd van de sponsor
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
Ik krijg helemaal geen email meer
terwijl ik zeker weet dat mijn account niet is verlopen
Dat is helemaal wierd
Sorry dat ik je niet kan helpen met je probleem.
ik hou namelijk hetzelfde gezegd hebben als mijn voorganger
dus dat ga ik niet herhalen
succes met het oplossen van je probleem en als iemand nog ideeen heeft over mijn emailprob hoor ik dat ook graag
Sis
“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”
hoefd nietwhitey-d schreef op 07 September 2003 @ 19:39:
Nee ik heb geen msn plus geïnstalleerd, zou dat eventueel het probleem op kunnen lossen? Dan probeer ik dat alsnog... (met een extra spybot search & destroy erachteraan)
als je maar voor handmatig kiest met installeren en het vinkje uitzet bij sponsor
je zou ook bij geluiden kunnen kijken in configuratiescherm en dan onderaan bij mesenger.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
Naar Opties -> Meldingen gaan, de vakes uitvinken, van MSN afmelden (niet afsluiten) en daarna pas MSN afsluiten.
Nu MSN weer opstarten en vinkjes aanzetten, weer afmelden/afsluiten en MSN opnieuw starten.
in iedergeval... bij tab-blad privacy-> eerst vinkje onder je blocklijst... that did the trick for me
Verwijderd
Je kan proberen updates te downloaden als je die al niet hebt gedaan.
meestal niet hoor....whitey-d schreef op 14 September 2003 @ 15:47:
zou het dan toch aan mijn account liggen ofzo.....
meestal is het iets van je eigen software probleem..
maar heb je al eens geprobeert met een ander mail adres in te loggen dan?
Verwijderd
2. ander e-mail adres heb ik nog niet geprobeerd
3. andere forums zal ik gaan checken
Verwijderd
Ik kon geen email meer ontvangen?
In hotmail account filter ongewenste post exclusief veranderd.
Waarschijnlijk met nieuwe versie automatisch excl. want ik heb nix veranderd.
T.a.v. het geluid: bij mij was probleem automatisch opgelost......
Geen idee wat ik gedaan heb. ook plus alles opnieuw ingezet.
Bij software -----> geluiden alles goed gezet.
afgemeld, afgesloten. Hele pc opnieuw opgestart
En Voilaaaaa
Hoop dat jullie probs opgelost worden
Greetz Sis
(subtiele kick
Nooit echt op gelet. Ik weet wel dat als je je status op "Bezet" zet, dat je dan de geluiden niet meer hoort (wel handig als je ff druk een verslag aan het typen bent of zo).Rodyman schreef op 25 September 2003 @ 22:02:
het schijnt zo te zijn dat msn 6 en nieuwer die vensters nooit weergeeft als je niet 'online' bent.. dus als je bezet/afwezig/offline weergeven etc. staat... dit vind ik wel super irritant omdat ik vaak afwezig sta.. terwijl ik toch achter mijn pc zit, en dan zie ik ineens niemand meer online komen!
Maarre, ik zit aldoor met het probleem dat een oud MSn plaatje steeds terugkeert terwijl ik een nieuwe heb ingesteld en de oude zelfs uit het lijstje met afbeeldingen heb verwijderd.
FF voor de goede orde: een avatar dus.
Op de oude stond een naakte vrouw. Na een hoop gedoe heb ik het nu zover dat ik bij het opstarten van MSN bij mij zelf rechts onder helemaal geen MSN Afbeelding meer zie en de andere kant nog steeds die naakte vrouw. Ik moet dus telkens weer de nieuwe afbeelding instellen, want MSn houdt de instelling blijkbaar niet vast.
Iemand enig idee wat dat kan zijn?
Het MSN plaatje probleem ken ik niet echt. Ik weet wel dat ie alleen lokaal een plaatje bewaart en als je ergens anders inlogt, op een andere computer, dat plaatje anders is. Komt dat nieuwe plaatje van het netwerk ofzo? Dat ie em daarom niet goed pakt bij opstarten..
Als je Busy (in de nederlandse versie "Bezet") zet wil je toch ook niet gestoord worden? Althans zo dachten de makers van MSN 6 er vast wel over. Alleen bij Bezet verschijnt bij mij ook geen popup en geen geluid. Zoals het hoort, want je wilt niet "gestoord" worden.Rodyman schreef op 30 September 2003 @ 10:14:
ja idd bij mij op away doet hij het tegenwoordig ook (msn 6.1) maar op busy nog steeds niet!
Dus de conclusie: zet em dan op een andere status dan Bezet