Voordat er weer zo'n hangslot op komt. Ja, ik heb de FAQ, search, helpdesk met super lange wachttijden en tig onbeantwoorde emails al geprobeerd.
Ik heb sinds kort adsl en heb alles (ook volgens helpdesk) goed geinstaleerd.
Als ik windows opstart krij ik een netwerk aanmelding waar ik mijn loginnaam en pasword invult. Als ik dan internetexplorer opstart krijg ik dus geen internet. Dan ga ik naar netwerkeigenschappen en zie dat alles goed staat. Als ik dan ok indrukt
en start weer internetexplorer op kom ik wel op internet. Maar als ik mijn pc uit en weer aanzet moet ik dit weer doen. kunnen jullie mij vertellen wat er aan de hand is en wat ik eraan kan doen.
Athlon-700
Win98Se met ie 6
Sagem USB adsl-modem
Alvast bedankt voor jullie medewerking.
Megatron
Ik heb sinds kort adsl en heb alles (ook volgens helpdesk) goed geinstaleerd.
Als ik windows opstart krij ik een netwerk aanmelding waar ik mijn loginnaam en pasword invult. Als ik dan internetexplorer opstart krijg ik dus geen internet. Dan ga ik naar netwerkeigenschappen en zie dat alles goed staat. Als ik dan ok indrukt
en start weer internetexplorer op kom ik wel op internet. Maar als ik mijn pc uit en weer aanzet moet ik dit weer doen. kunnen jullie mij vertellen wat er aan de hand is en wat ik eraan kan doen.
Athlon-700
Win98Se met ie 6
Sagem USB adsl-modem
Alvast bedankt voor jullie medewerking.
Megatron