Kings Of Chaos - Age 2

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 902 views sinds 30-01-2008

• Adm.Spock
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 16:44

Adm.Spock

Duik-Aap

heuveltje schreef op 20 september 2003 @ 11:41:
Hmmm ondertussen hebben jullie mij ook al verslaafd gemaakt aan dat spelleke
en ik had het toch al zo druk :)

maar toch, in 6 dagen rank 65000 zonder verder hulp. niet onaardig :)

heb net even braaf iedereen geklikt, maar hoe kom ik zelf in de stats ?
Eerst die \ in een / veranderen en dan je linkje mailen naar het adres in de openingspost :) :z

Ennuh, *klik!* :P

[ Voor 3% gewijzigd door Adm.Spock op 20-09-2003 12:48 ]

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:49

heuveltje

KoelkastFilosoof

hmmm krijg hem maar niet goed |:(
ff zo proberen :)

[ Voor 73% gewijzigd door M@NIC op 20-09-2003 14:06 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:05
Verwijderd schreef op 20 September 2003 @ 12:38:
Mooi !

Ik word wakker met 240.000 had toen meteen mijn koetje gemolken en battlements gekocht :D
hoe komen jullie ingodsnaam allemaal aan zo'n shitload goud ?

ik ben nummer 3 van de Alliantie en ik werd vanochtend wakker met 183.000 en ik jat al helemaal niet 80.000 .

:X HOE BESTAAT HET :X

stats:
Strike Action 103,768 Ranked #15,592
Defensive Action 168,929 Ranked #4,833
Covert Action 384 Ranked #6,893

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 17:39

krvabo

MATERIALISE!

Ik mag tot vanavond niets met KoC doen :(
anders heb ik niet genoeg geld voor armory..sta nu btw in de top 1000 met defense :+

Diegenen die zei dat ie niet op kleine zelfgemaakte fora komen, dan hebben die flink ongelijk over het kocforum (koc-got).
  • 1) het is niet zelfgemaakt maar alleen aangepast (gebaseerd op YaBBSE)
  • 2) als jij (en anderen) zich niet reggen en posten, blijft het klein
  • 3) staat op een redelijk snelle host dus dat is ook geen probleem

[ Voor 4% gewijzigd door krvabo op 20-09-2003 13:58 ]

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
heuveltje > ga nu niet lopen spammen met je linkje, iedereen heeft (en anders kan) het in zijn sig staan.
En alle linkjes staan in de stats, als mensen willen drukken doen ze dat wel.

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

lol :D
Was dus op laatste post van vorige pagina bedoelt :|

Iig gaat het ook goed met mij ben de top 10000 aan het bestormen :)

[ Voor 92% gewijzigd door BigFast op 20-09-2003 14:16 ]

• FirmPete
  • Niet online
BeZaX schreef op 20 September 2003 @ 11:14:
FirmPete kun jij een kleinere versie van de stats maken voor als MSN tab? Ik verzorg de tab als jij de pagina er voor maakt. :D
Hoe groot moet zo iets worden dan?

Firmpete on Aerie Peak

Verwijderd

CamelZonderFilter heeft een wederom +1 unit donatie gedaan, nu is de rest weer aan de beurt :)

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 17:12
Er is toch wel iets goed mis met de database afhandeling van KoC of met mijn computer. Ga maar eens linkjes aanklikken - na een stuk of 10 man knalt bij mij de verbinding met KoC eruit. Waarom? Als ik netstat doe zie ik dat er 100+ TCP verbindingen openstaan met KoC die wachten op iets! Dan moet ik wachten tot die allemaal ge-time-out zijn voor ik weer verder kan.

Verwijderd

ik ga nu weer iedereen langs. Net de plaatselijke Albert Heijn weer ff flink geholpen met zijn weekomzet. Nu ga ik jullie ff helpen. O-)

Verwijderd

RonaldMade schreef op 20 September 2003 @ 13:11:
[...]

hoe komen jullie ingodsnaam allemaal aan zo'n shitload goud ?

ik ben nummer 3 van de Alliantie en ik werd vanochtend wakker met 183.000 en ik jat al helemaal niet 80.000 .

:X HOE BESTAAT HET :X

stats:
[...]
Denk gewoon dat ik geluk heb gehad :P

Ik heb ook wel leuk koetje. De mijne genereed ongeveer 100K perdag voor mij :)

Ik heb ook mijn click ronde gehad
Strike Action 38,425 Ranked #39,115
Defensive Action 97,180 Ranked #12,532
Covert Action 240 Ranked #9,252
Ik ga morgen denk ik Spy Upgrade doen naar level 5 of Unit production naar level 5

Verwijderd

Tis aan de aanwas van nieuw kanonnenvoer wel te zien dat het weekend is... :/

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Tis wat laat, maar ook mijn klikrondje zit er weer op. Het ziet er naar uit dat mijn alliantierank misschien weer wat verbetert. :)

Toch ook wel wat tegenslag gehad:
25 minutes ago dAblade_wielder Attack defended 5 0 0 31,865 13,587
26 minutes ago StoneDwarves Attack defended 5 0 0 23,006 15,319

En ze waren toch echt een stukje lager geplaatst dan mijzelf. Toch maar eens wat vaker een spy erop af sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
De stats staan weer online.

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Asmooh gaat lekker.

Woohoo, ikzelf met stip op nr. 20. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
Even de oude plaats ertussen gefröbeld.

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
even mijn stats van Zondag 21 sep 1:48

Rank 554

Strike Action 185,181 Ranked #6,755
Defensive Action 641,416 Ranked #344
Covert Action 12,800 Ranked #876

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 september 2003 @ 01:48:
even mijn stats van Zondag 21 sep 1:48

Rank 554

Strike Action 185,181 Ranked #6,755
Defensive Action 641,416 Ranked #344
Covert Action 12,800 Ranked #876
Hehe, je bent nu nog nummer éner!
:)

update 02:27 Rank 484

[ Voor 4% gewijzigd door FirmPete op 21-09-2003 02:28 ]

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is heeft nu iedereen er weer een mannetje bij. Ik ben nu alles in verdediging aan het stoppen. Zodra ze 120k gaan jatten dan wordt het erg zuur. Een paar goede melkkoeien helpt idd ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Perfect, totaal mijn statergie omgegooid. en toch nog op de 15e plek gebleven :P

47 minutes ago arogon 172,441 Gold stolen 15 0 2 158,746 151,668 details
1 hour ago bst-mattster Attack defended 1 0 0 66,708 196,422 details
4 hours ago MPowaMan Attack defended 1 2 0 44,352 139,090 details
5 hours ago Urban_Chaos Attack defended 15 0 0 95,886 198,038 details

Aragon is begonnen aan z'n eigen ondergang, ik heb er een paar spionnen op af gestuurd en wanneer de tijd rijp is en hij een hoop geld heeft, zal tie merken dat hij niets sterker is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FirmPete schreef op 21 september 2003 @ 02:27:
[...]

Hehe, je bent nu nog nummer éner!
:)

update 02:27 Rank 484
hehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:22
FirmPete schreef op 20 September 2003 @ 14:29:
[...]

Hoe groot moet zo iets worden dan?
Gewoon wat kleiner zodat hij in een beetje normaal MSN hoofd venster past. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paknaald
2 hours ago El_Conquistador 173,040 Gold stolen 15 0 1 144,062 71,458 details
OUCH!
Daar had ik heeeele mooie dingen voor kunnen kopen. :'(

[ Voor 26% gewijzigd door paknaald op 21-09-2003 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
paknaald schreef op 21 September 2003 @ 11:02:
2 hours ago El_Conquistador 173,040 Gold stolen 15 0 1 144,062 71,458 details
OUCH!
Daar had ik heeeele mooie dingen voor kunnen kopen. :'(
ik weet hoe het voelt, alleen was er bij mij wel 1000 goud minder gestolen, wat eigenlijk te verwaarlozen is bij zo'n bedrag :/

Maar, mijn wraakgevoelens wegens deze persoon hebben mijn algemene limiet overschreden, en ik slacht hem voortaan helemaal af, ook al heeft ie een dubbeltje >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paknaald
Ik ga nu bewust mijn rang een beetje krikken met spionnen omdat ik zie dat hoe hoger in de rangen hoe groter de bankrekeningen; men valt liever n00bs aan dan peers :P

lvl 5 spionnen en niemand valt je meer aan

[ Voor 13% gewijzigd door paknaald op 21-09-2003 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
paknaald schreef op 21 September 2003 @ 11:15:
Ik ga nu bewust mijn rang een beetje krikken met spionnen omdat ik zie dat hoe hoger in de rangen hoe groter de bankrekeningen; men valt liever n00bs aan dan peers :P

lvl 5 spionnen en niemand valt je meer aan
niet doen, aub doe je eigen een plezier en train geen spionnen voordat je echt sterk bent, hoe hoger je in de rankings komt, hoe vaker je wordt aangevallen door mensen die er nog beter voor staan...

gisteren had ik rank 2.314 ofzo te pakken, maar ff een drastische omgooi van strategie bracht me vandaag weer op een Rank 13,267.

Sta ik wel een stukje veiliger momenteel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoge rang peoples met veel mannetjes hebben ook het geld per half uur om er een paar spionnen tegen aan te gooien. Voor je het weet is je hele wapen voorraad gesaboteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Verwijderd schreef op 21 September 2003 @ 12:31:
Hoge rang peoples met veel mannetjes hebben ook het geld per half uur om er een paar spionnen tegen aan te gooien. Voor je het weet is je hele wapen voorraad gesaboteerd.
idd, ik heb 31 level 4 spionnen, geeft me beetje meer veiligheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adm.Spock

Adm.Spock

Duik-Aap

Zo 's een vraagje? Weet iedereen eigenlijk wel dat ze niet alleen op de link moeten klikken maar ook op het juiste nummertje?

Ik speel al weer een poosje en volgens mij zou ik in de afgelopen 4 dagen minstens 80 mannetjes méér moeten hebben gehad als iedereen braaf zou klikken :?

De alliantie heeft namelijk maar zéér beperkt nut als niet iedereen klikt! :7

Dus als je nog niet geklikt hebt in de afgelopen 24 uur: Klikken met je donder >:) Vort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Adm.Spock schreef op 21 September 2003 @ 13:41:
Zo 's een vraagje? Weet iedereen eigenlijk wel dat ze niet alleen op de link moeten klikken maar ook op het juiste nummertje?

Ik speel al weer een poosje en volgens mij zou ik in de afgelopen 4 dagen minstens 80 mannetjes méér moeten hebben gehad als iedereen braaf zou klikken :?

De alliantie heeft namelijk maar zéér beperkt nut als niet iedereen klikt! :7

Dus als je nog niet geklikt hebt in de afgelopen 24 uur: Klikken met je donder >:) Vort!
Lang niet iedereen klikt :/

Trouwens het gaat wel erg lekker met mijn rank :o
Rank: 677 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

M@NIC schreef op 21 september 2003 @ 14:27:
[...]
Lang niet iedereen klikt :/
Vind ik ook niet zo heel gek, per dag komen er ±3 mensen (dus 6 clicks extra) bij...
Op zich niet zo erg, ware het niet dat niet iedereen die erbij komt op links klikt.
Per dag daalt ook mijn enthousiasme om wéér op al die links te gaan kllikken om uiteindelijk zelf 3 ventjes per dag erbij te krijgen (van de 39 mensen op dit moment in de stats).
Als argument wordt gegeven dat niet alle mensen posten of alleen stilzwijgend meelezen. Nu kan ik zeggen zodra de stats lijst groter wordt, ik alleen op de recruitment-links ga klikken van mensen die hier of op het koc-got forum posten (of op irc komen). Dit is niet omdat ik niet iedereen per dag een ventje en wat geld gun, maar gewoon omdat toch niet iedereen op de recruitment-links klikt, wat ik erg vervelend vind. Natuurlijk maak ik ook nu al mijn selectie, ik help bijvoorbeeld mensen in de top5 minder gauw dan de mensen met >100 ventjes, ik probeer die mensen eerst op gang te helpen en als ik dan nog zin en tijd heb doe ik de anderen. Ik geef dus eerlijk toe dat ik niet elke dag op iedereens link klik en weleens een dagje oversla bij mensen die ik nog nooit heb zien posten of op een of andere manier al een keer heb "gesproken".
Ik wil best mensen helpen, maar het moet niet te gek worden. Je bent per dag al gauw een half uur kwijt aan het alleen al klikken op alle links.

Ik ben dus voor een opschoning van de lijst zodat de mensen die niet van GoT zijn, van de lijst af gaan (bijvoorbeeld ktank en _duiveltje_).
Aldus mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Niet online
Doe meestal ook iedere dag een klikrondje maar ik krijg nooit +20 ventjes, terwijl er toch een dertigtal mensen in de lijst staan :/ Wel jammer eigenlijk, ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BAH ik word wakker 200K gejat !

Terwijl ik gister met 240 wakker werd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Laatst online: 22:54
Ik klik elke dag braaf op iedereen in de lijst, okee meestal niet in de 24 maar in de 25 of 26 uur omdat ik elke keer te laat ben met klikken om het exact om de 24 uur te kunnen doen, met adsl of kabel vind ik het best mee vallen, je bent nog geen tien minuten bezig en wat is nu 10 minuten klikken per 24 uur.

Is er niet iets te verzinnen om te kunnen controleren of iedereen geklikt heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Ik klik ook elke dag, alleen verschilt het nog al eens met de tijden, maar ik doe het wel...

en dat is al heel wat vergeleken bij sommige anderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Mee eens maar ben het eens met Krvabo, doe hetzelfde mensen die ik "ken" klik ik aan... Beetje hypocriet misschien, maar zo gaat het.... Sorry :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kutman ik wil een goed uber defense maar lukt nie helemaal:(.
Defensive Action 158,453 Ranked #13,472. kut man moet minstens een defend hebben die een attack van 100.000 moet kunnen tegenhouden. had iemand aangevallen van rank 100.000. maar die had een vriendje op plaats 700. (kut kut kut). dus al me geld word afgepikt. 150k armer. helpen fortifications ook tegen attackers dat je xtra defend krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

jup juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Defensive Action 158,439 Ranked #6,667 ^^. dit gaat nog hoger worden moeten er noog 6.001 vanaf voor de uber stand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
zo, weer iedereen heeft een unit erbij....

he firmpete, kan je niet eens iedereen uit het lijstje gooien die niet actief zijn, of mensen waarvan jij denkt dat ze niet klikken...

als ze beginnen te zeiken, moeten die zich maar opnieuw aanmelden, 39 klikjes doen en er 10 terug krijgen ofzo kan gewoon niet, dus gooi er maar eens een hoop uit je lijstje.

wil je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adm.Spock

Adm.Spock

Duik-Aap

RonaldMade schreef op 21 september 2003 @ 19:45:
zo, weer iedereen heeft een unit erbij....

he firmpete, kan je niet eens iedereen uit het lijstje gooien die niet actief zijn, of mensen waarvan jij denkt dat ze niet klikken...

als ze beginnen te zeiken, moeten die zich maar opnieuw aanmelden, 39 klikjes doen en er 10 terug krijgen ofzo kan gewoon niet, dus gooi er maar eens een hoop uit je lijstje.

wil je :P
Jup, goed plan! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Ik heb net weer een half rondje gedaan. Ik krijg soms dit:

You failed to correctly match the image! For your sanity, there is a mandatory "cooling down" period that you must go through before trying again. Please try again in a few minutes.

Terwijl ik toch echt wel weet wat er stond en waar ik op gedrukt heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
Jaded schreef op 21 September 2003 @ 21:30:
Ik heb net weer een half rondje gedaan. Ik krijg soms dit:

You failed to correctly match the image! For your sanity, there is a mandatory "cooling down" period that you must go through before trying again. Please try again in a few minutes.

Terwijl ik toch echt wel weet wat er stond en waar ik op gedrukt heb....
klopt heb ik ook wel eens gehad, dat gebeurde bij mij als de site nog net niet helemaal geladen was, je moet echt wachten tot alles op zijn plek staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Mijn klikrondje begint pas weer over bijna 2 uur, dus ik weet niet of dat hem nog wordt vanavond. Morgenvroeg in ieder geval.

Vandaag voor het eerst een dragonskin en het elven uberitem flaming arrow aangeschaft. :)
Morgen rijdt Silvershine opnieuw uit. Voorlopig is ie moe van al dat orcschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb zo een uber drake schild gekocht daar gaat je defense wel van omhoog. zkr als je er meerderen heb 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adm.Spock

Adm.Spock

Duik-Aap

Verwijderd schreef op 21 September 2003 @ 22:25:
heb zo een uber drake schild gekocht daar gaat je defense wel van omhoog. zkr als je er meerderen heb 8)
Ik heb inmiddels al twee dragonskins icm met towers 8) :z

maar ik ga m'n defensie nog meer opkrikken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
RonaldMade schreef op 21 September 2003 @ 19:45:
Hmm... Weenie hoor. Een zooi mensen lezen kennelijk toch wel het topic (of iig de startpage) al klikken ze niet, we kunnen ze niet dwingen dat te doen en om ze daarom maar van de lijst af te halen vind ik onzin. Dus de lijst zoals die in de openingspost staat blijft zoals ie is.

Ik zal morgen wel een alternatief rankinkje erbij maken met daarin de actieve posters enzo. Maar dan moet ik weer code gaan omzetten en dat doe ik dan wel op m'n werk :)

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

ik denk dat ik mijn defense even zo laat:
Defensive Action 475,020 Ranked #698
met battlements ;)

Ga nu werken aan CA en SA, die moeten hoognodig worden aangevuld:
Strike Action 60,893 Ranked #31,629
Covert Action 704 Ranked #5,771
:D
FirmPete schreef op 21 September 2003 @ 23:44:
[...]

Hmm... Weenie hoor. Een zooi mensen lezen kennelijk toch wel het topic (of iig de startpage) al klikken ze niet, we kunnen ze niet dwingen dat te doen en om ze daarom maar van de lijst af te halen vind ik onzin. Dus de lijst zoals die in de openingspost staat blijft zoals ie is.
Ja bla

Staat volgens mij een erg duidelijk verzoek dat áls je je aanmeld voor de aliantie (en dus samenwerkt) je verwacht wordt om alle links te klikken.
Blijkbaar hebben mensen geen zin om de startpost door te lezen.
Zo hebben wij van de aliantie (de mensen die op irc waren dan tenminste) een gezamelijke actie / attack / sabotage aanval uitgevoerd tegen iemand die een van ons had "bedreigd". En lieten deze eenzaam achter met 532 gold en 1 wapen van 2650 en 1 wapen van 640 minder.

Heb er vandaag 7 ventjes bijgekregen. Ik kijk of ik morgen tijd heb, maar heb het tot-nog-toe erg druk door de week en dus nauwelijks tijd om te klikken... daarom vind ik het niet zo heel raar dta ik doordeweeks maar ±5 mensjes erbij krijg, maar in het weekend verwacht ik wel meer dan 10 ventjes :|

[ Voor 43% gewijzigd door krvabo op 22-09-2003 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
Er zijn weer nieuwe (complete) Stats!

Stats zijn trouwens ouder dan het hele Alliantie gebeuren. Is het niet makkelijker om gewoon een "klik-lijst" neer te zetten. bv op
Koc-Got forum?

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk ben ik er ook voor om de lijst op te schonen. Ikzelf vind het niet erg als ik meer klik dan krijg (het is immers niet een kroeg ofzo :)), maar het wordt onderhand wel wat veel, vind je zelf niet? Tot gisteren heb ik echt de hele lijst afgeklikt, maar mn laatste ronde heb ik alleen nog de mensen gedaan die hier posten cq gepost hebben / mensen @ forum, en de mensen @ irc. Dan zit je ook al gauw aan een hoop kliks per dag.

En als ik het vlug even uittel, dan kloppen mijn pupkes per dag met het aantal waar ik op uit kom als ik irc en forum bijelkaar optel, zo ongeveer... (En ik neem niet aan dat krvabo, RonaldMade etc etc wel zeggen dat ze klikken, maar dat vervolgens niet doen...)

Misschien een optie om de nick @ GoT ook in je stats te verwerken? Kan me voorstellen dat een toevallige klikker alhier de namen eruit pikt die @GoT gebruikt worden, en dan kom ik (als Abel) niet in de lijst terug, maar ziet men wel een CamelZonderFilter staan waar ze nooit van gehoord hebben :)

iig: ik ben wel voor een opschoning...

Ik hoop morgen op tijd wakker te zijn om een rondje te klikken, anders wordt het morgen heel laat, er staat weer een werkdag van minimaal 14 uur te wachten :/ Nondeju, dat ik sowieso nog tijd heb om online te zijn... :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2003 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
krvabo schreef op 21 September 2003 @ 23:52:
[...]
Heb er vandaag 7 ventjes bijgekregen.
[...]
ik doordeweeks maar ±5 mensjes erbij krijg, maar in het weekend verwacht ik wel meer dan 10 ventjes :|
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
erbij:  Totaal:
63  109
15  124
12  136
50  186
12  198
14  212
32  244
11  255

Gister 32 en vandaag 11, vinnik niet gek anders :) en idd 't is geen +39...

[ Voor 4% gewijzigd door FirmPete op 22-09-2003 00:35 ]

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doe dat voor mij ook es :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Laatst online: 12-09 19:59

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Okee, ben terug van een weekend weggeweest en zoals ik al wel had verwacht is er een shitload aan gold gejat.... 700K+ total. Maarja, dat wist ik vantevoren.
met wat overbleef ben ik dus snel bijna 15000 plaatsen in de ranking in gaan halen :D
zal zometeen ook nog even een rondje gaan klikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Jongens, ik stop met KoC, wat mij vannacht is overkomen is gewoonweg kut.
ik kijk vanmorgen even... wat van mijn defense van gisteren (over de 400.000 en daarmee op rank 699 van DA) nu nog over is welgeteld:
Defensive Action 10,880 Ranked #50,255
Aangezien dat mijn leger was gebouwd op DA, heb ik nu niets meer.... En toen ging ik verder kijken in mijn attacklog:
wapens die gesaboteerd zijn door meneer KB1IGH:
9 Dragonskin were sabotaged by enemy spies!!
22 Gauntlets were sabotaged by enemy spies!!
Waarmee mijn defense ging van een effectieve 340.000 naar een effectieve 7.854.
En wat leverde dat meneer KB1IGH op?:
2 hours ago KB1IGH 50,828 Gold stolen 15 0 2 87,985 7,835 details
En waardoor er dit gebeurd:
2 hours ago GirlOfGinie 158,359 Gold stolen 15 0 1 37,175 7,395 details
2 hours ago GirlOfGinie 9,413 Gold stolen 1 0 2 22,704 7,395 details
Ik denk er echt serieus over om te stoppen, ik had een van de sterkste defenses komt er een eikel aangelopen met 80.000 aan attack en mold vervolgens doodleuk mijn hele defense met een paar spionnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Ik ga denk ook een korte perodio van koc stoppen, dit is gvd al de 2e nacht dat er een goeie 171.000 goud gejat is.....

Dit is gewoon niet meer geinig, mij defense is echt erg hoog, maar welke zwakkeling ook aanvalt, ze gaan er bijna allemaal over heen.
De manier waarop KoC zijn schade berekend is gewoon ronduit klote....

Dan nog krvabo, jij hebt ook nooit geluk, en dat dit je overkomt is wel het meest slechte van KoC wat ze ooit hebben gedaan, mogen we toch wel gaan hopen dat ze in Age 3 spionnen niet mee kunnen laten saboteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

RonaldMade schreef op 22 September 2003 @ 07:13:
Dan nog krvabo, jij hebt ook nooit geluk, en dat dit je overkomt is wel het meest slechte van KoC wat ze ooit hebben gedaan, mogen we toch wel gaan hopen dat ze in Age 3 spionnen niet mee kunnen laten saboteren :P
vind ik ook, het slaat gewoon nergens op, laat ze lekker eerst een hoge attack kweken en dan aanvallen, ik ga dus van rank 5.453 (oid) naar:
Rank 17,600
En dat is dat al weer met al mijn geld (nog een kleine 110.000) in defense wapens heb gestoken.. als ik vanmiddag thuiskom en ik meer dan 160.000 heb om een dragonskin te kopen, ga ik door met KoC... Heb ik echter minder, dan stop ik gewoon minstens 2weken met KoC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Ik ben ook voor opschoning! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
stopt iedereen ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
nee, maar een korte pauze overwegen wordt wel steeds interessanter, dat heb ik ook eens gedaan met mijn 2e-ex-back-up-account....

En direct na die pauze ging ik van plaats 88.000 naar 5.000 het gene wat wel weer een poging waard kan zijn....

Als er morgen geen 170.000 gejat is, dan ga ik door, zowel dan neem ik een korte pauze >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,

Ik stop er niet mee, maar ik vind dit een spel voor op mijn werk.
Thuis klik ik idd niet iedereen aan alleen de mensen met humor :p
Op mijn rustige werkplek waar bijna nooit iets te doen valt, klik ik idd iedereen aan.

Mijn defences gaan vrij aardig, als onderstaande jongeman, 1 turn aanvalt dan komt ie er door maar met 15 ... :)
2 hours ago Kael_thas Attack defended 15 turns
2 hours ago Kael_thas 6,317 Gold stolen 1 turn
Het idee van saboteren via spionnen dat nauwelijks rekening houdt of ze een camp binnensluipen of een battlement is erg naar. Helemaal als je zelf een hoog level aan CA hebt. |:(

Ik ben is een keer door ene Feronette aangevallen, ik heb toen in wraak haar hele goudvoorraad gejat meerdere keren deze afgelopen week.
Haar commander heeft toen al mijn wapens dmv spionnen vernietigd.
Gelukkig had ik via de alliantie best veel mannetjes en dankzij het gegenereerde geld heb ik zo 2 steeds kunnen kopen en zowel Feronette als de commander flink op zijn lazer gegeven. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodhoedje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:05
IS het anders niet mogelijk om als iemand word uitgemolken en dus het spel niet meer leuk is om dan even duidelijk te maken aan de aanvaller(s) dat er wat meer mensen geirriteerd raken door hem :P.
Dus gewoon allemaal even een berichtje sturen naar die gozer.

krvabo en ronaldmade jammer dat het zo kut gaat, is wel duidelijk dat er iets scheef zit als je met zoveel defence niet normaal een aanval kan afslaan. Hoop inderdaad dat het straks beter gefixt is in de volgende eeuw.
Heb er zelf nog niet zoveel last van gehad, heb ook nooit meer dan 160k in me kas gehad :P.

Het klikken word wel minder leuk met zoveel mensen maar ben een doorbijtertje :P. Dus zal ook vandaag weer iedereen een mannetje erbij geven :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paknaald
roodhoedje schreef op 22 september 2003 @ 08:21:
IS het anders niet mogelijk om als iemand word uitgemolken en dus het spel niet meer leuk is om dan even duidelijk te maken aan de aanvaller(s) dat er wat meer mensen geirriteerd raken door hem :P.
Dus gewoon allemaal even een berichtje sturen naar die gozer.
Ik vind het wel leuk om te zien dat al 3 van mijn eerdere melkkoeien ermee gestopt zijn. Zal ook wel fristrerend zijn om als duitser +2 uur nederlandse tijd wakker te worden elke ochtend en te zien dat een of andere user genaamd paknaald weer 60k+ van je gestolen heeft :P
Elke ochtend wordt er ook 80k van mij gestolen maar vandaag heb ik voor het eerst 4 aanvallen afgeslagen (bij de vijfde 80k weg). Misschien houdt ik ze morgen allemaal tegen.

[ Voor 12% gewijzigd door paknaald op 22-09-2003 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodhoedje
Hahaha heb ik ook zijn er al 2 gestopt :). Is wel grappig :P. Maargoed dat kan je wel tegengaan als je een clan hebt :). Dus lijkt me wel goed idee om een lijstje te maken van koc users die erg irritant zijn naar got mensen toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
IK heb nog nix gestopt maar daar moet nu verandering in komen met mijn dragonskin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

15 minutes ago granakrs 122,928 Gold stolen

Godverdegodver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paknaald
BeZaX schreef op 22 September 2003 @ 09:10:
IK heb nog nix gestopt maar daar moet nu verandering in komen met mijn dragonskin ;)
Ik heb al 5 dragonskins en nog steeds komen er aanvallen door.
Heb 135.000 DA en doe 95.000 damage bij verdedigen. Maar als je 180.000 geld hebt staan komen de echte grote jongen ook om de hoek kijken en die kunnen heel hard slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ieder heeft er weer een manneke bij.
Ik heb nu een aantal keer een flink aantal "turns" verspeeld met aanvallen op slachtoffers die eigenlijk stiekem geen slachtoffer zijn maar alles in defence stoppen. Zo zijn er al 30 turns verspeeld. Mmm, ik heb nu weer een aantal melkkoeien en ga daar maar mee door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Ook van mijn kant zijn de mannetjes weer uitgedeeld.
Ik ben dat ook tegengekomen; denk je het perfecte laaggeklasseerde slachtoffer gevonden te hebben, val je aan, en wordt je vervolgens dik ingemaakt. Heeft me net 10 turns gekost.

Met de aanvallen op mezelf valt het tot nu toe erg mee. Het complete overzicht:
2 days ago juniori 36,207 Gold stolen 9 0 0 42,400 22,867 details
4 days ago eschebone 16,590 Gold stolen 15 0 0 49,728 8,466 details
4 days ago TheShadow22 Attack defended 15 0 0 1,560 9,692 details
1 week ago deraved_orc 7,486 Gold stolen 10 0 0 941 331 details

Maar 4 aanvallen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Gebeurt het me weer!
Zie hier:

Ikke:
Strike Action 40,984 Ranked #41,633
Defensive Action 73,549 Ranked #20,513
Covert Action 20 Ranked #28,964
Total Rank 22,927

Slachtoffer:
Name: zipline
Commander: brucealmighty
Race: Elves
Rank: 33,519
Army Size: 69
Treasury: 208,526
Fortifications: Battlements

Resultaat:
zipline Attack defended 1 0 0 150,566 24,147

Gelukkig maar met 1 turn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Bar_en_boos schreef op 22 september 2003 @ 11:24:

Slachtoffer:
Name: zipline
Commander: brucealmighty
Race: Elves
Rank: 33,519
Army Size: 69
Treasury: 208,526
Fortifications: Battlements

Resultaat:
zipline Attack defended 1 0 0 150,566 24,147

Gelukkig maar met 1 turn.
Bedankt he!

1 minute ago zipline 30,013 Gold stolen 7 0 1 108,498 109,541 details

Ik sta nu al Rank: 8,981 _/-\o_ in 1 dag van 19.000 naar 9.000 :9 Terwijl ik nix bijzonderz heb gedaan.... alleen 1 dragonskin gekocht!

[ Voor 12% gewijzigd door BeZaX op 22-09-2003 11:49 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Nou graag gedaan hoor. 't Was wel close he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Het scheelde nie veel! Ken net... LOL Ik heb inmiddels alweer een Warg (640 SA) gekocht van het geld! :9

[ Voor 49% gewijzigd door BeZaX op 22-09-2003 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Laatst online: 22:27
Ik heb me ook maar eens ingeschreven...
en gelijk op een hele hoop linkjes gedrukt in dit topic, als jullie dat nou allemaal ook bij mij doen!

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
ikmattie schreef op 22 September 2003 @ 13:09:
en gelijk op een hele hoop linkjes gedrukt in dit topic, als jullie dat nou allemaal ook bij mij doen!
+1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

+1 van mijn O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Hier ook even geklikt op ikmattie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
ik heb hier op mijn stage ook gezorgt dat ikmattie 1 unit meer heeft,
thuis zal ik nog een keer op je klikken ikmattie ik help graag beginnende mensen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paknaald
Verwijderd schreef op 22 September 2003 @ 10:18:
Ieder heeft er weer een manneke bij.
Ik heb nu een aantal keer een flink aantal "turns" verspeeld met aanvallen op slachtoffers die eigenlijk stiekem geen slachtoffer zijn maar alles in defence stoppen. Zo zijn er al 30 turns verspeeld. Mmm, ik heb nu weer een aantal melkkoeien en ga daar maar mee door.
Het is wel een goede truc om vooral hoge DA en SA te hebben. Anderen kunnen niet spioneren op je (spionnen d00d) en als ze het dan toch proberen worden ze gechopt. Je hebt niet zo'n hoge AA nodig omdat je ook bij n00bs rang 40000+ wel veel geld kan halen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Grrrr... 2 spionnen op iemand afgestuurd en alletwee niet teruggekomen. Weet iemand of dat, naast het verlies van spionnen, ook andere consequenties heeft? Als je die persoon daarna toch aanvalt, ontmoet je dan meer weerstand ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
Bar_en_boos schreef op 22 september 2003 @ 15:20:
Grrrr... 2 spionnen op iemand afgestuurd en alletwee niet teruggekomen. Weet iemand of dat, naast het verlies van spionnen, ook andere consequenties heeft? Als je die persoon daarna toch aanvalt, ontmoet je dan meer weerstand ofzo?
Haalt niet uit. Alleen heeft die persoon wel in z'n log staan dat ie 2 spies van jouw gevangen heeft. En dus kan besluiten jouw aan te vallen oid.

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Laatst online: 22:27
Dat gaat wel lekker zo... :)
eens ff een paar computers regelen hier, zodat ik ook een paar keer kan klikken

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

nondehu, ben ook een weekendje weg :(

14 hours ago TO2K03 22,024 Gold stolen 15 0 0 1,785 597 details
14 hours ago TO2K03 58,527 Gold stolen 15 0 0 1,206 471 details
1 day ago DayOfDestruction 13,568 Gold stolen 15 0 0 3,712 529 details
1 day ago DayOfDestruction 17,075 Gold stolen

maar het goede nieuws is wel dat ik nu opeens 45 mennekes heb, vrijdag nog maar 18 ofzo :) (alleen nou heb ik weer geen geld om iets voor die gaste3n te kopen |:( )
iig bedankt aan alle klikkers !

zal zo ook eens even een rondje gaan klikken :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mannetjes die me wilden aanvallen werden genadeloos afgeslacht met 120k defend damage. mijn geld inkomsten waren gelukkig veilig 8)
Defensive Action 218,461 Ranked #6,971 top 5000 ik kom eraan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrow|IA
  • Laatst online: 14-01-2005

Arrow|IA

Team T7E

krvabo schreef op 22 september 2003 @ 07:00:
Jongens, ik stop met KoC, wat mij vannacht is overkomen is gewoonweg kut.
ik kijk vanmorgen even... wat van mijn defense van gisteren (over de 400.000 en daarmee op rank 699 van DA) nu nog over is welgeteld:
[...]
Aangezien dat mijn leger was gebouwd op DA, heb ik nu niets meer.... En toen ging ik verder kijken in mijn attacklog:
wapens die gesaboteerd zijn door meneer KB1IGH:
[...]
Da's inderdaad erg k*t. Ik had eind vorige week hetzelfde: van #2.000 in de defense naar #55.000 :(

Maar ik houd moedig vol...

In dank voor alle hulp ook maar weer eens iedereen +1 gegeven, incl. de nieuwe aliantie leden. Daar was ik dit weekend ivm gebrek aan internet verbinding helaas niet toe in staat.

Koeien moeten grazen, niet blaten; KoC Klick-fonds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

14 hours ago TO2K03 22,024 Gold stolen 15 0 0 1,785 597 details
14 hours ago TO2K03 58,527 Gold stolen 15 0 0 1,206 471 details
1 day ago DayOfDestruction 13,568 Gold stolen 15 0 0 3,712 529 details
1 day ago DayOfDestruction 17,075 Gold stolen
Was ik vanacht alleen al kwijt, valt best mee, gewoon 200k over :P
Tjaa gewoon rustig verder bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Strike Action 14,908 Ranked #69,959
Defensive Action 1,597 Ranked #69,097
Covert Action 22 Ranked #60,080

duurt nog wel ff voor ik in de 5000 zit :)
doe op dit moment veel attack, en dan zorgen dat continu me geld op is zodat ze me ook niet snel zullen aanvallen (zolang ik niemand te pissig maak :) )
(moek alleen de weekenden niet weggaan |:( )

maar voel me alweer wat beter ;)

9 minutes ago rabat 22,680 Gold stolen
10 minutes ago rabat 32,708 Gold stolen
11 minutes ago chilledude2001 23,914 Gold stolen
11 minutes ago chilledude2001 35,840 Gold stolen
12 minutes ago SoldierOfIronDefense 11,986 Gold stolen
13 minutes ago Kairin 32,278 Gold stolen
15 minutes ago SelflessZero 11,173 Gold stolen

100 attackturns rulen ;0

Bah klik ik mis
moet ik weer 10 min afkoelen................

[ Voor 38% gewijzigd door heuveltje op 22-09-2003 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat haat ik mandatoriy afkoeling ofzoecht irri zit ik net lekker te klikke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Naja, nu ik vanmiddag terugkwam van school had ik weer 246.000.
Nu blijf ik wel met koc bezig maar veel minder intensief.
Nu ben ik gewoon in 6uur dat ik niet keek "een week teruggezet".
Gelukkig krijg ik nu wel meer geld/uur maar het blijft irritant.
Ik heb die aardige persoon al een minder aardig berichtje gestuurd.
Overzicht van mijn wapens ATM:
Gauntlets 4 640/640
Dragonskin 1 2,560/2,560
waarmee ik dus kom bij Gauntlets op 1/22e, en bij dragonskin 1/9e.
Gelukkig heb ik nog wel battlements kunnen kopen..

BTW, age 2 is ontworpen om 3 maanden mee te gaan (net als age 1) maar zal waarschijnlijk 6maanden gaan duren (net als age 1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

ikmattie schreef op 22 September 2003 @ 15:49:
Dat gaat wel lekker zo... :)
eens ff een paar computers regelen hier, zodat ik ook een paar keer kan klikken
werkt iri genoeg niet :(
heb hier 4 pc's. maar als ik er op 1 geklikt heb.
dan staat die ook genoteerd op de andere pc's......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
heuveltje schreef op 22 September 2003 @ 17:34:
[...]

werkt iri genoeg niet :(
heb hier 4 pc's. maar als ik er op 1 geklikt heb.
dan staat die ook genoteerd op de andere pc's......
Komt waarschijnlijk omdat die 4 pc'tjes via dezelfde proxy dus het zelfde ip op inet rond kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
Oproep: Willen alle mensen die regelmatig een mandatory time-out krijgen eerst op mijn linkje klikken ? :+

Had trouwens een "goede-nachtrust-script" bedacht. (Koop elk half uur iets, zodat m'n geld ook niet gejat kan worden).

Hebben de makers dat ook al bedacht.... (Gaat dus niet werken)

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mensen, ik zie allemaal grote bedragen
jullie doen iets goed fout

1 day ago Diligaf Attack defended 15 1 2 303,402 440,548 details
1 day ago jfries289 Attack defended 1 0 0 226,667 456,542 details
3 days ago Dyymbarr Attack defended 1 0 0 171,480 476,308 details
3 days ago itspam Attack defended 1 0 1 120,606 449,452 details
4 days ago i2adi4nc3 Attack defended 1 0 1 176,137 458,336 details
4 days ago blake2253 Attack defended 1 0 1 141,698 393,424 details
4 days ago Rone Attack defended 1 1 0 39,672 375,392 details
4 days ago bobbybrown1304 Attack defended 3 0 1 273,965 396,400 details
4 days ago INcin Attack defended 1 1 1 184,370 391,768 details
4 days ago Purpleplant Attack defended 1 1 2 228,663 392,564 details
5 days ago rusty55 Attack defended 1 0 1 262,712 388,896 details
5 days ago FenixLegacy Attack defended 1 1 1 191,796 394,972 details
5 days ago Purpleplant Attack defended 1 0 2 297,402 322,710 details
6 days ago michellel Attack defended 1 0 1 169,088 298,204 details
6 days ago SplatMagnet Attack defended 1 0 0 127,396 242,786 details
6 days ago Wakkan Attack defended 1 1 0 118,457 249,658 details
1 week ago Natural_Born_Killa_316 Attack defended 5 1 0 105,728 162,176 details
1 week ago FallenAngel264 90,748 Gold stolen 8 0 2 186,437 179,078 details
1 week ago FallenAngel264 14,873 Gold stolen 1 0 0 205,185 176,566 details

dat is mijn defend list van afgelope week

doe ik iets goed of jullie iets fout? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adm.Spock

Adm.Spock

Duik-Aap

*klik* 8)7 +1 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is je defense gast? veel mensen vallen mij nie aan dus heb ik dat probleem nie
Defensive Action 218,461 Ranked #4,210 is dit een goede defense? :Y). (wilde eigenlijk dwarfs zijn xtra defense mja)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodhoedje
Verwijderd schreef op 22 september 2003 @ 16:26:
dat haat ik mandatoriy afkoeling ofzoecht irri zit ik net lekker te klikke
Zeker wel duurd best een tijdje voordat je weer verder mag :O . Dus gaat zo maar weer verder klikerdeklikken nu heeft t/m # 13 alvast mannetje erbij O-)

En dat defence gedoe valt best tegen d'r is altijd eentje die er wel overheen waggelt met z'n leger. Maar er is een oplossing 'spend tha money' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zkr ik ga een uber defense maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
4 Battle Axe were sabotaged by enemy spies!!
7 Warhammer were sabotaged by enemy spies!!

:(
Grapje kost me bijna 1,000,000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou had ik vanmorgen mn geld opgemaakt, kom ik net thuis, zie ik dat ik 3 dragonskins kwijtben, maar nergens kan ik wat terugvinden in mn attack of intelligence log... :?

Ik hoop echt dat de spies wat minder gevaarlijk worden of er helemaal uitgesloopt worden in age 3. Kijken wat je tegenstander in huis heeft is wel leuk / makkelijk, maar het slopen van wapens vind ik NIET relaxt...

[edit]
Hmmm, dader gevonden, helaas staat zijn commander's commander op plaats 1015, lijkt me niet geslaagd om hem een zak patat te sturen... :/
Dus ipv ALLES in defence te stoppen, moet ik nu alles in CA stoppen? Lekker fijn, stijg je gruwelijk hard, ben je NOG eerder slachtoffer...

Het zit allemaal krom in elkaar iig...

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2003 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Ja precies. Ik zou nu niet weten hoe ik geld moet verdienen om die wapens terug te krijgen. Ik kan nu alleen van n00bs winnen...

Your troops inflict 2,140 damage on the enemy!
OMG

[ Voor 18% gewijzigd door Jaded op 22-09-2003 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
De Stats staan er weer.

wat later dan normaal, maar ik moest even wat cijfers controleren..... Asmooh: Wat is er gebeurd ???

Firmpete on Aerie Peak

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.