Toon posts:

[XP] inloggen lukt niet, netwerk langzaam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu enkele dagen mijn Abit NF7-S + AMD Athlon Xp 2500+ barton binnen.
ik heb deze geinstalleerd en absoluut geen problemem tegen gekomen zoals in de vorige topics. maar na verloop van tijd krijg ik ineens een fout van xp. WMISERV.exe ofzo

Ik zoek dat op op microsoft.com hmm update zo schijnt het. mja heb je die update toch al geinstalleerd. :S dat was prob nr 1.

Prob nr 2. mijn pc wou ineens niet meer doorstarten zodra ik op mijn inlognaam klik hangt hij en start niet door tot ik een keer mijn achtergrond zie maar helaas geen startbalk of wat dan ook.

Prop nr3. Mijn internet verbinding is van 340 kb/s gezakt naar max 80 kb/s ofzo sinds ik de onboard Abit NF7-S lan poort gebruik mijn broertje heeft bij speed test gewoon nog die hoge download speed. ?????

zijn er mensen die mij hiermee kunnen helpen? zo ja plz do....

Verwijderd

Prob nr 2. mijn pc wou ineens niet meer doorstarten zodra ik op mijn inlognaam klik hangt hij en start niet door tot ik een keer mijn achtergrond zie maar helaas geen startbalk of wat dan ook.
Heb je wel een legale versie van xp?? Deze vragen hebben volgens mij verder niet met je hardware verder temaken. Dit topic staat denk ik verkeerd

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2003 12:41 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Inderdaad, het ligt aan XP. Ik zou zeggen: herinstalleer XP :P Maar de WOS-junkies kunnen vast wel wat meer licht op deze zaak werpen. Bij deze krijg je dan ook een move Processors, Mobo's & Geheugen > Windows Operated Systems, compleet met een titeluitbreiding :)

Verwijderd

Topicstarter
Mja ik heb windows al tig keer gereinstalled ik blijf hiermee het zelfde prob houden :S ik heb nu net een verse install erop maar ik blijf al mijn problemen houden :(
echt ik zou je zo dankbaar zijn als ik dit opgelost kreeg. koop je nieuwe pc met de hoop om erop vooruit te gaan kan je ineens gewoon je films niet meer downen.

en nee geen legale Xp erop maar al verschillende versies geprobeerd en dat had ik op mijn oude pc ook niet en daar had ik super snel inet en none of these problems.

ben nu nog wat patches aant downen van xp maar dat duurt zo ook een eeuwigheid.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2003 15:21 ]