Toon posts:

[wanted] oude voetbalmanager

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan de naam van een voetbal manager niet meer herinneren... ;(

Heb de Demo ervan voor het laatst zo'n 5 of 6 jaar gespeelt en vond het geweldig!

het gaat hier om een engelse game met (in de demo althans) de Nederlandse competie. De nu grote namen als v. Nistelrooy zaten nog bij amateurclubjes en ajax stond nog o.l.v. van Gaal.

niet echt veel informatie, maar het is dan ook al weer een tijdje gelden dat ik het voor het laatst gespeelt heb ;)

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen door de naam (zou geweldig zijn) te vermelden.

De search optie heeft niets (bruikbaars) opgeleverd.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:35
Heel wat jaartjes geleden had ik een 'voetbalpakket' gekocht met 4 verschillende CD's met elk een verschillend programma/spel.

In dat pakket zaten de volgende CD's:
• FIFA 97
• Actua Soccer Club Edition
• The Ultimate Encyclopedia of Soccer
• Total Football Management

En nu denk ik dat die laatste, Total Football Management dus, misschien wel een het spel is die jij zoekt, aangezien die van zo'n 6 jaar geleden is en ook een echt voetbal management spel is. Hopelijk is dit 'm :)

The devil is in the details.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:43

Wom

Fifa Soccer Manager is ook een oude, maar daar zit de Nederlandse compititie niet in. Is het misschien niet een oude versie van Championship Manager ? Of misschien de Compititiemangers van Davilex ?

Verwijderd

Als je van Nistelrooy in het spel wel kon vinden maar hij nog bij een amateurploeg speelde (of bij Den Bosch) dan kan het eigenlijk alleen maar een oudere Championship Manager zijn geweest. Fifa Soccer Manager, Premier League Soccer Manager en Total Football hebben bij lange na niet zo'n uitgebreide en accurate database als CM. Kan me niet voorstellen dat 1 van de andere drie van Nistelrooy in de dbase hadden staan voordat ie ook maar enigszins bekend was.

[edit]
Een Nederlands produkt zou natuurlijk ook kunnen...Co Adriaanse voetbal manager ofzo :X

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2003 14:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Helaas :(

geen van de genoemde games is het spel wat ik zoek ;(
hij stond ook niet op http://sgh.soccergaming.com/smg.html (nooit geweten dat er zoveel voetbal manager's waren...)

iemand anders nog suggesties ?