[t68i] Belt niet meer...

Pagina: 1
Acties:

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-05 23:29

flexje

got-father

Topicstarter
Hey dudes, zit sinds een week met een vaag probleem. Ik heb een t68i en hij wil gewoon niet meer bellen.
Als ik een nummer intoets en probeer te belle valt bij verbinding maken gewoon weer weg (tel valt niet uit maar verbinding). Soms krijg ik ook gewoon "Netwerk Bezet", Of ik krijg "fout nummer".

Ligt dit nu aan mijn telefoon of aan mn sim kaart??
Ik ga zometeen even langs T for Telecom, kijken of ik een nieuwe kan krijgen, hij is bijna 1 jaar oud (zit dus nog garantie op).
Heeft iemand dit al is eerder meegemaakt?

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• vanke014
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09-2025

vanke014

Format C: Y/Y ?

Zit je toevallig bij Telfort? Ik heb daar soms ook last van.
Zoja...zou ik even proberen contact op te nemen met je provider, ik weet bijna zeker dat die je verder kunnen helpen.

• flexje

flexje

got-father

Topicstarter
K heb Vodafone.

Verwijderd

uhhmmm software probleempje :?

• flexje

flexje

got-father

Topicstarter
Ben net naar T for Telecom geweest, ze kunnen toestel voor me opsturen voor reparatie maar dan ben ik em wel een aantal weken kwijt. (garantie).
Ik kan em ook via de verzekering laten repareren maar dan moet ik wel 25 euro eigen risico betalen. (ook aantal weken kwijt).
Maar nu las ik net in mn verzekeringspolis dat ik binnen 48 uur een nieuw toestel moet krijgen, kan ik hier wat mee?

Verwijderd

dan bel je de verzekering op en dan maak je een afspraak en komen ze je telefoon ophalen, maar dan krijg je een leentoestel en is hij niet in 10 werkdagen klaar is bel je op en krijg je een nieuw toestel!(als je de DIAMOND cover hebt) ik heb ook een diamond cover bij t4telecom werkt lekker, kost wat maar je heb er wel wat voor

• flexje

flexje

got-father

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 september 2003 @ 14:42:
dan bel je de verzekering op en dan maak je een afspraak en komen ze je telefoon ophalen, maar dan krijg je een leentoestel en is hij niet in 10 werkdagen klaar is bel je op en krijg je een nieuw toestel!(als je de DIAMOND cover hebt) ik heb ook een diamond cover bij t4telecom werkt lekker, kost wat maar je heb er wel wat voor
Ja ik heb ook een Diamond cover. Ik heb nou al 2 keer met ze gesproken en we zijn er niet echt uitgekomen omdat ik binne 48 uur een nieuw toestel van ze eiste :P hihiih.

Verwijderd

flexje schreef op 05 september 2003 @ 14:49:
[...]

Ja ik heb ook een Diamond cover. Ik heb nou al 2 keer met ze gesproken en we zijn er niet echt uitgekomen omdat ik binne 48 uur een nieuw toestel van ze eiste :P hihiih.
het ging bij mij in 1x goed en heb na 10 werkdagen een nieuwe 6610 gekregen

• gratiz
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Het is een fout in het Toestel van Sony/E. Deze is helaas niet op te lossen. Het is een wereldwijd probleem. Check ergens anders op forum

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

Pagina: 1