http://download.guru3d.co...db.php?action=file&id=582
this should do the trick
eerst ff oude drivers uninstallen, daarna rebooten
dan dit tooltje draaien, en daarna computer uitzetten
Radeon kaartje inpluggen, computertje aan, drivers installen, en gaan met die banaan

BioWEB schreef op 05 september 2003 @ 12:04:
[...]
Bij mij ging het ook allemaal perfect (zelfde overstap gedaan), alle nVidia software eraf, Ati drivers erop. Goed, 3dmark scores en wat spellen eroverheen en jawel, een ZEER merkbaar verschil in snelheid.
Een dag of 2 later toch maar besloten een clean install te doen, want daar was het systeempje toch al aan toe. En TOEN pas zag ik de ware kracht van de 9700. 3dmark schoot met een zielige (!) 2000 punten omhoog, framerates waren nog hoger in spellen dan voor de nieuwe installatie.
Misschien dat ik zelf iets over het hoofd heb gezien, of dat er nog wat oude drivertroep was achtergebleven (heb toch intensief zitten klooien om alle nVidia software weg te krijgen), maar als je toch al niet zo moeilijk doet over een clean install raad ik je dit zeker aan !
mjah, vind ik niet gek
na een clean install is je HD ook een minder grote zooi, waardoor 3D Mark ook beter presteert
niveau van defragmentatie telt namelijk ook mee

er draaiden waarschijnlijk ook minder achtergrondprocessen bij je na die clean install
dus om voor alleen dit een clean install aan te raden, neuh...
ik zou eerst eens kijken wat je kunt bereiken met bovenstaand tooltje
[
Voor 70% gewijzigd door
Crash op 05-09-2003 12:08
]