Wat ik eigelijk wil is dat elke waarde die uit een functie komt appart kunnen oproepen, waarna deze aan een template plek gekoppeld kan worden en dan weergegeven wordt.
Aleen als je in een functie return(); zet krijg je alles terug, maaar k wil juist dat het selectief blijft.
Ik heb hier dus over na zitten denken en kwam op dit uit!.
Nu is mijn vraag is dit mogelijk, of zijn er juist betere oplossingen te verzinnen voor deze manier om het selectief waardes uit de functie naar je index.php pagina te versturen, waarna je het laat verwerken door je template.
$tpl['fietsband'] = $laatzien->fietsband;
En nog een vraag, ik ben hier dus echt beginner in.. vind het interesant, maar hoe heet deze vorm van waardes appart opvragen eigelijk
Aleen als je in een functie return(); zet krijg je alles terug, maaar k wil juist dat het selectief blijft.
Ik heb hier dus over na zitten denken en kwam op dit uit!.
PHP:
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| <?php // class.php class cClass { function printRecords() { $waarde->fietsband = "rubber"; return $waarde; } } ?> <?php> // index.php include("class.php"); $laatzien = new cClass; echo $laatzien->fietsband; ?> |
Nu is mijn vraag is dit mogelijk, of zijn er juist betere oplossingen te verzinnen voor deze manier om het selectief waardes uit de functie naar je index.php pagina te versturen, waarna je het laat verwerken door je template.
$tpl['fietsband'] = $laatzien->fietsband;
En nog een vraag, ik ben hier dus echt beginner in.. vind het interesant, maar hoe heet deze vorm van waardes appart opvragen eigelijk