Toon posts:

[officeXP PRO] combineren met Office2000?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen met het gebruiken van OfficeXP Pro en Office2000 binnen een bedrijfsomgeving. Enkele vraagjes:

- Bewerken van word bestanden in XP pro en daarna openen in Office2000 hoe aan te pakken?
- Gelijktijdig openen van een database gemaakt in acces2000 door een user met office XP pro en een user met office2000. Kan dat?
- tips?

We krijgen op korte termijn uitbreiding in ons personeelsbestand en daar moeten nieuwe PC's voor worden gekocht. Current setup:
- 4 PC's met office2000
- ACT!6.0 voor relatiebeheer en briefafdrukken via office2000 sjablonen
- Quotewerks voor offertes
- Acces2000 databases voor orders en voorraad

(even 6 nieuwe PC's kopen met WinXP Pro en office XP pro is niet echt een optie)

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Niet binnen 24 uur een topic op GoT bumpen/kicken a.u.b :)

Word XP bestanden openen in Word 2000 is geen probleem, het enige wat ik tot nu toe heb 'fout' zien gaan is dat WordArt van XP er in 2000 niet zo mooi uitziet, maar als je het gaat uitprinten heb je geen problemen.

Dit is wat ik van http://www.microsoft.com/office/faq.asp heb gevonden:
Q. Will I have any problems sharing Office XP files with people running previous versions of Office?

A. Documents created with Office XP can be used with Office 2000 and Office 97 (with the exception of Microsoft Access).
  • Access users: Access version 2002 will use the Access 2000 file format by default. If you choose to use the updated file format for Access 2002, those files will not work with Access 2000.
  • Office 95 users: You can choose to save your Office XP files in the Office 95 file format. Any files you save or create with Office XP and plan to open later in Office 95 must be saved in the Office 95 file format.

Verwijderd

Topicstarter
Thnx Rafe! (and sorry voor de kick

Ik had die faq ook gelezen maar vond de antwoorden te sumier om zomaar voor waar aan te nemen. Echte ervaringen geven mij wat een beter beeld.

Als ik 4 man stil heb zitten omdat iets ineens niet meer werkt vanwege een raar probleempje dan ben ik het bokje.