Toon posts:

Serv-u gebruiken met proxy server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik gebruik serv-u maar ik wil via een proxy server het net op zodat ze mijn ip niet zien maar een ander. Hoe krijg dit voor elkaar. Want ze breken constant in als ik mijn eigen ip adres gebruik.

Wie weet wat??????

Verwijderd

Port mappen naar jouw ip op de proxy :)

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik die poort mappen kun je me da is uitleggen???

Als je msn hebt is helemaal fijn.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 10:09:
Hi,

Ik gebruik serv-u maar ik wil via een proxy server (niet mijn eigen proxy server maar een andere die ik via het net heb gehaald) het net op zodat ze mijn ip niet zien maar een ander. Hoe krijg dit voor elkaar. Want ze breken constant in als ik mijn eigen ip adres gebruik.

Wie weet wat??????

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Euh stony; heb even wat meer geduld ajb: wacht voortaan 24 uur voor je je vraag omhoog 'schopt' - je bent niet de enige met een vraag ;)
Je kunt je eerdere reacties aanpassen met edit knop (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif) als je wat wilt verbeteren :)

Portmappen: de help pagina van je programma, [search=portmapping] of kijk even in de FAQ van Network Troubleshooting.
Want ze breken constant in als ik mijn eigen ip adres gebruik.
Inbreken zal wel meevallen als je je PC fatsoenlijk beveiligt. (Patchen, juiste poorten en services afsluiten, goede wachtwoorden, etc. etc.: daar zijn al vele topics over hier op GoT; zie de search :) )

Trouwens welkom op GoT! :)
Het lijkt me verstandig om de FAQ Forumgedrag even door te lezen voor wat meer tips over hoe en wat op GoT :)
Zo is vragen om het via MSN Messenger verder af te handelen is ook niet zo aardig/handig: kan niemand anders er van leren, kan niemand meedenken en veel mensen hebben helemaal geen MSN Messenger ;)

[ Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 05-09-2003 12:04 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)