Refreshrate bits per second wijzigen

Pagina: 1
Acties:

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-12-2025
Jullie weten wel, dat als je iets download met 80 KBps dat de download bar in elke browser per seconde de hoeveelheid gedownloade bytes laat zien.
Maar ik heb weleens gehad dat mijn download barretjes supersnel de download bijhielden.. dus geen 80KB/s, maar 8KB/ms. In iedergeval lekker snel.
Ik wil graag dat ie per milliseconde de bits bijhoud ipv per seconde, maar ik heb geen idee hoe en welke factoren er hierbij spelen... serverside/clientside, Windows, browser..?

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Je kan het vast wel met een programma als Network Monitor ofzo instellen, hoewel ik denk dat dat wel een behoorlijke CPUload extra gaat geven, omdat ie dan 1000(!dacht ik!) keer per seconde moet kijken hoeveel er binnenkomt... In statbar is de snelheid fixed, 1x per seconde...

Waarom wil je et eigenlijk zo hebben? hij refreshed dan zo snel dat je de tekst toch niet meer kan lezen die er staat...

• HuggyB
De tekst? Ja de cijfers, die gaan heel snel ja.
Maar ik heb dat eens in de zoveel tijd, ik vind het er wel "cool" uitzien. :)
Het snelte gevoel is er dan ook meer. Maar ja, duizend keer zo snel hoeft nou ook weer niet. Is bijna realtime :)

Maar je begrijpt wat ik bedoel heh?
Nu gaat ie (met 10KBps):

.......10........20........30........40KB binnen 4 seconden

En ik wil

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13.......40KB binnen 4 seconden

Het is droog, maar als ik het zo kan krigen graag.
Moet morgen werken, dus ik ga maar es slapen. Val bijna in slaap op dit keyboard.. :Z :)

• HuggyB
bumparoonie