[XBOX] Ghost Recon: Island Thunder

Pagina: 1
Acties:

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-02 16:13
- knip, heel onnodig stukje -

Ik zit met een soort contrast probleem. Je staat gewoon ergens en je merkt gewoon dat het beeld wat feller-achtig wordt (heeft nix met zonlicht te maken in de mappen ofzow), als je dan ff naar je map gaat en dan weer terug naar de game is het beeld ineens veel doffer/donkerder en wordt het langzamerhand weer fel/lichter.
1 van m'n vrienden heeft het ook, maar de ander ook weer niet. Zou dit aan de tv ofzow kunnen liggen? Of gewoon een vervelende "bug" van de game? Ik heb een gewone 50hz breedbeeld, maar lijkt met sterkt dat het aan de tv kan liggen. En het gebeurt als we live spelen.
Help?

ps. deze is egt kewler dan de eerste GR :)

[ Voor 34% gewijzigd door RUFFNECK op 05-09-2003 03:02 ]

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:43

Wom

Ik zou eerder denken dat het aan de TV ligt dan aan de game, want zoals je zelf al zegt is het bij de een wel en bij de ander niet. Misschien dat die vriend die het wel heeft een zelfde type tv heeft als jou ? Ik heb er in inder geval geen verklaring voor.

• RUFFNECK
Kay, intussen hebben 4 van ons het ook en die ene niet :) Ik weet nog niet wat voor tv hij heeft, maar je zou wel denken dat het aan de tv kan liggen ja (misschien iets met de 50hz - 100hz verschillen?)
In het begin is het niet zo erg, maar eenmaal je vaak op je map moet kijken en dan steeds terug gaat naar de game, dan begint het wel op te vallen en te irriteren.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:43

Wom

Hoe zijn de instellingen van jullie Xbox ? Klopt die ook met de TV die je hebt ? Dus als je een breedbeeld hebt, de instelling op breedbeeld gezet en vice versa.

• RUFFNECK
De instellingen staan goed ja. Ik begin toch te geloven dat het gewoon de game is en ikhet maar moet accepteren. Wel vreselijk irri, vooral als je 's avonds speelt, moeten je ogen steeds wennen.