THUNDERDOME TILL WE DIE !!!
Verder: kwestie van proberen dus.
[ Voor 20% gewijzigd door momania op 05-09-2003 00:13 ]
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Verwijderd
Verwijderd
Kun je ook gewoon classic windows theme gebruike net als in WindowsXP?
Ja, ik heb longhorn screenshots gezien waar de classic theme aan stondVerwijderd schreef op 05 September 2003 @ 09:23:
Als ik alleen al de plaatjes van Longhorn zie heb ik al geen zin om em te installeren.
Kun je ook gewoon classic windows theme gebruike net als in WindowsXP?
Sometimes human's are...
57696520646974206c65657374206973206e657264
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 07:53
Ennuh, als je beta tester bent moet je installeren. Ben je dat niet, zijn we snel uitgepraat
Dit zijn ABSOLUUT geen beta's maar alpha's!. Aan deze versies heb je vrij weinig aangezien "win fs filesystem" ook nog niet gebruikt word. Of het te doen is..wat wil je precies? Kan je in iedergeval beloven dat niet al je software of drivers zullen werken. Zelfde geld voor antivirus software enzo. Daarnaast staan de gelekte versies bekend om hun "memory leaks"GuidoHuis schreef op 05 September 2003 @ 00:08:
Ik heb een keer gehoord over deze versie, nu is mijn vraag, dit zijn beta's. Werken deze naar behoren, dus de fouten maken mij niet zoveel uit, maar het gaat vooral om de snelheid waarmee je er mee kunt werken. Is dit te doen of niet?
Als ik jou was zou ik wachten totdat ergens in oktober/november hopelijk de eerste beta (en misschien ook niet) uit lekt. In deze periode krijgen namelijk de fabrikanten een officiele preview te zien van Longhorn.
Op het forum van Neowin is veel te vinden over deze uitgelekte alpha's.
Maar als je een versie wilt hebben?, ik heb ze allemaal bootable op CD gezet mijn mail (*knip*) zal op 1 juni weer beschikbaar zijn.
En als je een mooie versie van longhorn wilt hebben moet je maar ff naar de oudere alpha's kijken (voor zover mogelijk met die kinderkleuren)
grz
http://www.pro-networks.org/forum/Longhorn.php (vergelijk maar:) ik geloof dat je em hier ook kan downen)
[ Voor 14% gewijzigd door momania op 08-05-2004 12:11 ]
Addict
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Dit topic is gesloten.
![]()