[Longhorn Pro] Longhorn 4024???

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• stylezzz99
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-12-2022
Ik heb een keer gehoord over deze versie, nu is mijn vraag, dit zijn beta's. Werken deze naar behoren, dus de fouten maken mij niet zoveel uit, maar het gaat vooral om de snelheid waarmee je er mee kunt werken. Is dit te doen of niet?

THUNDERDOME TILL WE DIE !!!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-05 12:07

momania

iPhone 30! Bam!

Lees: Beta's updates en nieuwe OS'en

Verder: kwestie van proberen dus.

[ Voor 20% gewijzigd door momania op 05-09-2003 00:13 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Ik heb Windows Longhorn Build #4008 een maand gedraaid. Het is tijdens die periode niet 1 keer gecrashed... Die sitebar heb ik wel afgezet, want dat vreet geheugen en performance

Verwijderd

Als ik alleen al de plaatjes van Longhorn zie heb ik al geen zin om em te installeren.
Kun je ook gewoon classic windows theme gebruike net als in WindowsXP?

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-05 12:24

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 09:23:
Als ik alleen al de plaatjes van Longhorn zie heb ik al geen zin om em te installeren.
Kun je ook gewoon classic windows theme gebruike net als in WindowsXP?
Ja, ik heb longhorn screenshots gezien waar de classic theme aan stond

Sometimes human's are...

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-05 20:39
De sidebar in build 4008 was enorm buggy bij mij. Ik ben altijd beta freak geweest, alles geinstalleerd en altijd een nieuwe geinstalleerd als deze er was. Maar met Longhorn heb ik het wel weer gezien.. zo enorm grafisch hoeft het nou ook weer niet. Lijkt meer op een Windows XP versi #2 :| Ik probeer de final wel een keertje ;)

57696520646974206c65657374206973206e657264

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:53

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
* We Are Borg wacht ook op de final :)

Ennuh, als je beta tester bent moet je installeren. Ben je dat niet, zijn we snel uitgepraat ;)

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:20
GuidoHuis schreef op 05 September 2003 @ 00:08:
Ik heb een keer gehoord over deze versie, nu is mijn vraag, dit zijn beta's. Werken deze naar behoren, dus de fouten maken mij niet zoveel uit, maar het gaat vooral om de snelheid waarmee je er mee kunt werken. Is dit te doen of niet?
Dit zijn ABSOLUUT geen beta's maar alpha's!. Aan deze versies heb je vrij weinig aangezien "win fs filesystem" ook nog niet gebruikt word. Of het te doen is..wat wil je precies? Kan je in iedergeval beloven dat niet al je software of drivers zullen werken. Zelfde geld voor antivirus software enzo. Daarnaast staan de gelekte versies bekend om hun "memory leaks"
Als ik jou was zou ik wachten totdat ergens in oktober/november hopelijk de eerste beta (en misschien ook niet) uit lekt. In deze periode krijgen namelijk de fabrikanten een officiele preview te zien van Longhorn.

Op het forum van Neowin is veel te vinden over deze uitgelekte alpha's.

• BonzO
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-12-2025
Ik heb Longhorn gewoon op een andere partitie gezet en hij deed (ik heb hem er een paar maanden op gehad) het wel goed, vrijwel alles deed het. Ik ben het met Sluuut eens het is meer een soort grafische update van Windows XP Home/Pro, verder moet je hem gewoon installeren als je een beta/alpha tester (zei We Are Borg ook) bent (want echt veel kun je er volgens mij niet mee). :)

• Addict
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-03 14:35

Addict

Het leven is een plak kaas.

Ik heb tot nu toe (bijna) alle Alpha's van Longhorn gedraaid, zelfs nadat ik alle rotzooi eruit had getweakt liep het niet zo lekker als xp/2000 :( . Een tip van mij ga er niet op draaien het is gewoon nog niet goed genoeg ontwikkeld om te gebruiken.
Maar als je een versie wilt hebben?, ik heb ze allemaal bootable op CD gezet mijn mail (*knip*) zal op 1 juni weer beschikbaar zijn.
En als je een mooie versie van longhorn wilt hebben moet je maar ff naar de oudere alpha's kijken (voor zover mogelijk met die kinderkleuren)

grz

http://www.pro-networks.org/forum/Longhorn.php (vergelijk maar:) ik geloof dat je em hier ook kan downen)

[ Voor 14% gewijzigd door momania op 08-05-2004 12:11 ]

Addict

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-05 12:07

momania

iPhone 30! Bam!

Beetje nutteloze kick he, topic is al wat oud. :z

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.