Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
link naar de .mdb file . Volgens mij is dit een heel simpel probleem, maar ik kan er nergens iets over vinden op google. Wat doe ik fout?
[ Voor 24% gewijzigd door Sneak[3G] op 05-09-2003 00:22 ]
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
Dat staat er in mijn rapport, terwijl ik dit wil:
=([TITEL] & " " & [VOORNAAM] & " " & [NAAM])
Als ik het = teken weglaat en alleen dit doe:
[NAAM]
dan doet hij het wel, probeer maar eens. Verder heb ik alle autocorrecties uitgezet, daar lag het dus niet aan, ook als ik NAAM verander in NAAM2 is er geen probleem :
=([TITEL] & " " & [VOORNAAM] & " " & [NAAM2])
Dan laat hij NAAM2 gewoon staan
(je moet dan wel even in de Tabel en de query NAAM veranderen in NAAM2 natuurlijk)
[ Voor 23% gewijzigd door Sneak[3G] op 05-09-2003 00:39 ]
Ik gebruik dus nooit meer het veld NAAM maar altijd VOORNAAM of ACHTERNAAM.
Hetzelfde zie je als je ergens true / false geeft: alleen wordt het dan weer van EN -> NL gezet. Heel vaag.
Leer er mee leven
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Er is wel degelijk een oplossing voor dit probleempje, en het is nog simpel ook.
Zet een ! voor je veld en het probleem is opgelost
1
| =([TITEL] & " " & [VOORNAAM] & " " & ![NAAM]) |
Misschien heeft de op hier nog wat aan
[ Voor 16% gewijzigd door EricW op 18-03-2004 01:41 ]