IE6 kan niet meer maximize?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• wimmetje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09-2025
He hoi hoi,

Heb dus het probleem dat mijn ie6(winxp) niet meer full screen wil, nou zal ik het ff wat makkelijker uitleggen..als je dubbelklikt op de bovenste rand of het knopje maximize drukt moet hij beeldvullend worden...nou is het geval dat er ongeveer 1 cm ruimte aan de boven kant vrij blijft..zodat je desktop ziet.
Na veel gekloot en veel gezoek op tweakers en forums...kon ik tot nu toe geen persoon vinden die het zelfde probleem heeft gehad....of ik heb ff niet goed gezocht :P....
Iemand die hier eens mee te maken heeft gehad?

ps. heb alles al default gezet in ie6 en heb ie6 er al afgegooit en weer opnieuw geinstalleerd maar nog steeds nogo

• wimmetje
oh ja....ja heb een audigy geluidkaart maar heb niet die bagger geinstalleerd die boven aan je scherm automatisch naar beneden komt :P

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-05 06:47

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Heb je toevallig een balk bovenaan staan (zoiets als de startbalk)? Of mogelijk gehad?

[edit]
Je kan je berichten wijzigen met de edit-knop rechts bovenaan in je topic....

Maar goed, je was dus bezig je 2e bericht te posten op het moment dat ik met dit bericht bezig was.

Maar ik denk toch dat er een (misschien?) brak geinstalleerde balk bovenaan het probleem is.

[ Voor 63% gewijzigd door WFvN op 04-09-2003 22:58 ]

• wimmetje
Nope...

• wimmetje
vreemde is als ik explorer open bijv. dan is er geen enkel probleem het doet zich dus alleen maar voor in IE6, heb er al spy removals overheen gehad cookies weg gedonderd (handmatig zelfs) temp dir leeg gegooit maar mocht niet helpen..

• Br@m
  • Niet online
wimmetje schreef op 04 September 2003 @ 23:01:
vreemde is als ik explorer open bijv. dan is er geen enkel probleem het doet zich dus alleen maar voor in IE6, heb er al spy removals overheen gehad cookies weg gedonderd (handmatig zelfs) temp dir leeg gegooit maar mocht niet helpen..
even opnieuw opstarten dan zal het wel goed zijn weer. en je kan dit Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif gebruiken om te editen.. ;)

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• asterixonline
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-03 20:04
Ik zou eens kijken of het toch niet een ander proggy is, check anders ff je services... ctrl-alt-del taakbeheer.. processen.. misschien dat als je bepaalde programmatjes killed je wel kan maximalizeren ?!? Probeer t eens zou ik zeggen.. :D geen system services kille :D (tenzij je weet wat je doet natuurlijk :D )

• wimmetje
Nope....geen prog die runt op de achtergrond...maar goed flikker deze topic maar dicht...lost het zelf wel ff op

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
en als je hem handmatig op beeldvullend zet? lukt het dan wel?

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

:?
Vrijwel zeker spyware dat er voor zorgt, controleer er eens op (Ad-Aware). En verder horen dit soort dingen in Software Algemeen, maar aangezien je wilt dat hij op slot gaat...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.