Mijn systeem valt soms plots uit en wil daarna niet meer aan nadat ik de stekker er in en eruit hebt gehaalt. ook de laatste dagen wanneer de computer uit is geweest en hem weer aan zet moet ik de stekker er wel is in en eruit halen.
mijn lampjes op mijn moederbord blijven wel gewoon branden en het lan lampje.
een tijdje terug hielp stekker er in en eruit niet en heb ik mijn dvd-rom voeding eraf gekoppeld en mijn tv-kaart eruit gehaalt. inmiddels heb ik deze nog niet terug gezet.
mijn systeemspecs:
voeding powermax 400w
asus p4p800 deluxe
p4 2.8 ghz HT
2x 512mb kingston cas 3 geheugen
gigabyte radeon 9800 pro 128mb
een aantal 8cm coolers
2x maxtor 120gb op raid0 ide
liteon cdbrander
hitachi dvdrom (afgekoppeld)
wat mij wel de laatste tijd opvalt is het piepen bij het opstarten bij de pc, ik hoor 3x piepgeluidjes, en de toon is ook wat veranderd lijkt het wel.
het is verder geen crach van windows zelf omdat ik autoreset bij blauw scherm uit heb staan.
wat is hier aan de hand?
mijn lampjes op mijn moederbord blijven wel gewoon branden en het lan lampje.
een tijdje terug hielp stekker er in en eruit niet en heb ik mijn dvd-rom voeding eraf gekoppeld en mijn tv-kaart eruit gehaalt. inmiddels heb ik deze nog niet terug gezet.
mijn systeemspecs:
voeding powermax 400w
asus p4p800 deluxe
p4 2.8 ghz HT
2x 512mb kingston cas 3 geheugen
gigabyte radeon 9800 pro 128mb
een aantal 8cm coolers
2x maxtor 120gb op raid0 ide
liteon cdbrander
hitachi dvdrom (afgekoppeld)
wat mij wel de laatste tijd opvalt is het piepen bij het opstarten bij de pc, ik hoor 3x piepgeluidjes, en de toon is ook wat veranderd lijkt het wel.
het is verder geen crach van windows zelf omdat ik autoreset bij blauw scherm uit heb staan.
wat is hier aan de hand?