Mensen,
ik kan echt niks over mijn probleem vinden..
Ik weet het niet meer, mijn pc boot niet.. dit is mijn probleem:
Alles is aangesloten, en alles heeft stroom ( alle fans draaien, lampjes branden etc ) maar ik krijg geen beeld ( ja beeldscherm heeft genoeg stroom, lampje knippert ) hij boot gewoon niet..
Het ligt niet aan:
Voeding ( al andere geprobeert )
VideoKaart " "
Moederbord - Had K7S6A , heb nu A7V600 ( op allebei boot ie niet )
Geheugen ( al andere geprobeert )
FSB - Zelfs als de cmos gereset is ( bios dus ) doet ie ut nog niet, ik heb het probleem met de fsb al eerder gehad, en dat is het nu niet
HD - Al andere geprobeerd
Ik denk zelf dat het me processor is ( AMD ATHLON XP 2000+ ) maar dat zou dan opeens moeten gebeuren? mijn moederbord is ook opeens doorgebrand ( K7S6A ) maar ik had het probleem daarvoor ook al.. en na veel kutten deed ie et soms opeens..
In dit geval niet, krijg em niet meer aan...
Als jullie niks weten breng ik em morgen naar de pc winkel, kijken wat hun denken..
Thx in advance
ik kan echt niks over mijn probleem vinden..
Ik weet het niet meer, mijn pc boot niet.. dit is mijn probleem:
Alles is aangesloten, en alles heeft stroom ( alle fans draaien, lampjes branden etc ) maar ik krijg geen beeld ( ja beeldscherm heeft genoeg stroom, lampje knippert ) hij boot gewoon niet..
Het ligt niet aan:
Voeding ( al andere geprobeert )
VideoKaart " "
Moederbord - Had K7S6A , heb nu A7V600 ( op allebei boot ie niet )
Geheugen ( al andere geprobeert )
FSB - Zelfs als de cmos gereset is ( bios dus ) doet ie ut nog niet, ik heb het probleem met de fsb al eerder gehad, en dat is het nu niet
HD - Al andere geprobeerd
Ik denk zelf dat het me processor is ( AMD ATHLON XP 2000+ ) maar dat zou dan opeens moeten gebeuren? mijn moederbord is ook opeens doorgebrand ( K7S6A ) maar ik had het probleem daarvoor ook al.. en na veel kutten deed ie et soms opeens..
In dit geval niet, krijg em niet meer aan...
Als jullie niks weten breng ik em morgen naar de pc winkel, kijken wat hun denken..
Thx in advance
Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.