Toon posts:

[Win.xp pro] Icq lite verwijderen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb icq lite via software verwijderd.Nu wil ik in windows verkenner de map icq verwijderen en daar krijg ik dan een kader te zien met:

Fout bij het verwijderen van bestand of map:

Kan icq lite shell.dll niet verwijderen.De toegang is verwijderd,controleer of de schijf vol of tegen schrijven beveiligd of dat het bestand momenteel in gebruik is.

Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit wel kan verwijderen.

Dank u.

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 16:09
opstarten in safe mode..

Verwijderd

of in een console proberen :?

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
misschien is de dll registreerd en moet je hem deregistreren! Heb geen flauw idee hoe je dat precies doet!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
weet ik zo ook niet. iets van /regserv unreg (Directory)(blabla.dll) denk ik... weet nie precies. maar safe mode zou ook moeten werken idd...

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09-2025
Kijk eerst een via de task manager - processes of die dll nog in gebruik is. Zo ja, kill process.
Daarna map verwijderen. Wel een gebrekkige uninstall als dll's zouden blijven draaien en de map ICQ blijft bestaan.

Battle.net tag

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Mystery schreef op 05 September 2003 @ 11:54:
Kijk eerst een via de task manager - processes of die dll nog in gebruik is. Zo ja, kill process.
Daarna map verwijderen. Wel een gebrekkige uninstall als dll's zouden blijven draaien en de map ICQ blijft bestaan.
8)7 misschien wel verstandig om voordat je reboot daarna ff te kijken of in je msconfig niet die dll staat :-/ anders krijg je iedere keer als je boot zo´n error van: Boehoehoe, ik kan m´n dll file nie vinden =)
Pagina: 1